0
پس از تعميرات غیرمترقبه در شرایطی سخت:

واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید بازگشت

  • کد خبر : 133154
  • 21 خرداد 1403 - 9:25
واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید بازگشت
واحد 4 بخار نيروگاه شهيدسليمي نكا با ظرفیت 440 مگاوات پس از انجام تعميرات غیر مترقبه به شبکه سراسری برق كشور پیوست.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  نیروگاه شهید سلیمی نکا، واحد ۴ بخار نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ظرفیت ۴۴۰ مگاوات پس از انجام تعمیرات غیر مترقبه به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

سرپرست معاونت تعمیرات شرکت با اعلام این خبر گفت: این واحد به منظور رفع نشتی بخار بویلر ( دیگ بخار ) با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق کشور از مدار تولید خارج و تحت تعمیرات غیر مترقبه قرار گرفت.

ابراهیم قلعه سری افزود: با توجه به گرمای هوا و افزایش تقاضای مصرف برق و نیاز شبکه، فعالیت های تعمیراتی در راستای پاسخگویی به نیاز مشترکان بدون فوت وقت آغاز شد و پس از رفع نشتی از چهار نقطه دیواره شمالی اواپراتور و هیترهای شماره ۲ و ۳ ، رهیت ۲ بویلر، مسیرهای درین استیم کوئیل، هدر باکس رهیت ۱B و پنجره لترال پَس، در شرایط دشوار محیط کاری از حیث رطوبت و دمای نفسگیر انجام و این واحد در کوتاهترین زمان ممکن و پس از حدود ۱۶ ساعت تلاش مداوم مجدداً به مدار تولید برگشت.

نیروگاه شهیدسلیمی نکا در روزهای اوج مصرف تابستان به عنوان یکی از نیروگاه های تاثیرگذار، نقش مهمی در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133154

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.