1

وارد مدار شدن نیروگاه سد شهید رجایی

  • کد خبر : 18936
  • 11 اسفند 1398 - 20:06
وارد مدار شدن نیروگاه سد شهید رجایی

نیروگاه ۱۳.۵ مگاواتی سد شهید رجایی وارد مدار بهره برداری می‌شود.   بیشتر بخوانید بهره‌برداری و سرریز همزمان ۳ واحد نیروگاه برق‌آبی سد شهید رجایی در مازندران طرح آبرسانی از سد شهید رجایی به ساری افتتاح شد/ بهره‌برداری هم‌زمان از ۲ نیروگاه مولد مقیاس کوچک و ۷ پروژه انتقال و فوق توزیع برق مازندران برنامه […]

نیروگاه ۱۳.۵ مگاواتی سد شهید رجایی وارد مدار بهره برداری می‌شود.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، مدیر بهره برداری سد شهید رجایی با اشاره به بارندگی ۵ ماهه اول سال آبی، گفت: هم اکنون میزان ذخیره آب سد شهید رجایی به ۱۵۰ میلیون متر مکعب رسید و سطح مخزن با سرریز کمتر از ۳ متر فاصله دارد.
حسن نوروز محمدی افزود: هنوز زمان زیادی تا شروع فصل زراعی باقی مانده و باقیمانده حجم مخزن ضمن آنکه برای مدیریت سیلاب احتمالی نگهداشته شود.
او گفت: این شرکت تصمیم دارد بخشی از آب را از طریق نیروگاه رهاسازی کند که این رهاسازی موجب تسریع در آبگیری آب بندان‌ها و تامین حقابه زیست محیطی می‌شود.
مدیر بهره برداری سد شهید رجایی با تشریح اهمیت این سد در تامین آب زراعی دشت ۵۰۰۰۰ هکتاری تجن و تامین آب آشامیدنی شهروندان ساروی حجم این سد را ۱۶۲ میلیون متر مکعب اعلام کرد و افزود: این سد سالانه قادر است تا ۲۰۰ میلیون متر مکعب تنظیم کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18936

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.