3

وزارت راه موظف به ایجاد زیرساخت‌های روشنایی جاده‌هاست

  • کد خبر : 10375
  • 19 آذر 1398 - 11:08
وزارت راه موظف به ایجاد زیرساخت‌های روشنایی جاده‌هاست

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه براساس قانون، وزارت راه و شهرسازی و مجریان احداث جاده‌ها و بزرگراه‌ها موظف به ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز هستند، گفت: وزارت نیرو تنها متولی اتصال برق به زیرساخت‌های ایجاد شده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا، «محمدحسن متولی‌زاده» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی […]

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه براساس قانون، وزارت راه و شهرسازی و مجریان احداث جاده‌ها و بزرگراه‌ها موظف به ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز هستند، گفت: وزارت نیرو تنها متولی اتصال برق به زیرساخت‌های ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا، «محمدحسن متولی‌زاده» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: هنگامی که وزارت راه و شهرسازی اقدام به ساخت بزرگراه و جاده می‌کند، بر اساس قانون باید برای ایجاد زیرساخت های لازم برای روشنایی این راه ها نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

این مقام مسوول افزود: پس از ایجاد زیرساخت‌ها وزارت نیرو برای برقرار کردن این زیرساخت‌ها اقدام و برق مورد نیاز را تامین می کند.

متولی زاده تاکید کرد: وزارت نیرو وظیفه‌ای برای ایجاد زیرساخت‌ها در بزرگراه‌ها و جاده‌ها ندارد.

پیش از پیروزی انقلاب اسلامی طول آزادراه ها و بزرگراه های کشور کمتر از ۲۰۰ کیلومتر بود، اما در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی طول این راه ها به بیش از ۲۰ هزار کیلومتر رسیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10375

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.