3

وزارت نیرو اجازه استفاده از نیروگاه برق پیام را نمی‌دهد

  • کد خبر : 12105
  • 04 دی 1398 - 14:46
وزارت نیرو اجازه استفاده از نیروگاه برق پیام را نمی‌دهد

مدیرعامل فرودگاه پیام به رایزنی برای ایجاد هوش مصنوعی در این منطقه خبر داد و گفت: مذاکراتی در این خصوص انجام شده و امیدواریم به زودی نتیجه بدهد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا،نادر ثناگو مطلق در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی اطفاء حریق در فرودگاه پیام که امروز چهارشنبه چهارم دی […]

مدیرعامل فرودگاه پیام به رایزنی برای ایجاد هوش مصنوعی در این منطقه خبر داد و گفت: مذاکراتی در این خصوص انجام شده و امیدواریم به زودی نتیجه بدهد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا،نادر ثناگو مطلق در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی اطفاء حریق در فرودگاه پیام که امروز چهارشنبه چهارم دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام اولین منطقه ویژه اقتصادی پایتخت پیش از استان شدن البرز بوده و برنامه های مختلفی برای این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ظرفیت منطقه آزاد این فرودگاه گفت: ۳۶۰۰ هکتار وسعت منطقه آزاد اقتصادی فرودگاه پیام است که در چهار فاز ساخته و به شرکت های بخش خصوصی واگذار شده است.

این مسئول توضیح داد: ۷۰ واحد در منطقه آزاد اقتصادی فرودگاه پیام در حال فعالیت هستند و به زودی ۱۱۰ شرکت دیگر به آنها اضافه می شود که با راه اندازی آنها اشتغال بیشتری در استان ایجاد می شود.

وی ادامه داد: در فرودگاه پیام خدماتی فراتر از نیاز های منطقه ارائه می شود چون که نمایندگانی از استاندارد، بانک، گمرک، پلیس، دانشگاه و … در این منطقه حضور دارند و همین پیشبرد امور را تسهیل کرده است.

ثنا گو توضیح داد: عمده فعالیت های فرودگاه در زمینه الکترونیک، تجهیزات پزشکی و دارویی، تجهیرات پتروشیمی و هایتک است.

وی با اشاره به برنامه های آتی این فرودگاه افزود: ایجاد سکوی تجارت الکترونیکی در دستور کار فرودگاه پیام قرار دارد چون سیستماتیک شدن خدمات حجم مراجعه کنندگان را کاهش می دهد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مباحث مورد پیگیری فرودگاه پیام، راه ابریشم است که برای تحقق آن همه دستگاه‌ها از جمله شرکت توزیع نیروی برق باید همکاری بیشتری داشته باشند.

این مسئول توضیح داد: در حال حاضر در این منطقه نیروگاه برقی وجوددارد که می‌تواند برق مورد نیاز مجموعه را تولید کند ولی وزارت نیرو اجازه استفاده از آن را نمی دهد.

وی در پایان به رایزنی برای ایجاد هوش مصنوعی در این منطقه خبر داد و گفت: مذاکراتی در این خصوص انجام شده و امیدواریم به زودی نتیجه بدهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12105

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.