5
تقدیر رئیس جمهور از عملکرد وزیر نیرو؛

وزارت نیرو رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

  • کد خبر : 85048
  • 09 شهریور 1401 - 15:41
وزارت نیرو رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کرد
ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور هرساله بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه و دستورالعمل‌های تدوین شده در دو بعد عمومی و اختصاصی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام و از دستگاه‌های برگزیده توسط رئیس‌جمهور تقدیر می‌شود.

رئیس جمهور در هفدهمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ وزارت نیرو را به عنوان دستگاه برتر اجرایی معرفی و از عملکرد علی اکبر محرابیان در خصوص استقرار چرخه بهره‌وری در این وزارتخانه تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور هرساله بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه و دستورالعمل‌های تدوین شده در دو بعد عمومی و اختصاصی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام و از دستگاه‌های برگزیده توسط رئیس‌جمهور تقدیر می‌شود.
بر اساس ارزیابی هفدهمین جشنواره شهید رجایی، وزارت نیرو به عنوان رتبه برتر در موضوع استقرار چرخه بهره‌وری انتخاب و معرفی شده است.
متن لوح تقدیر “سید ابراهیم رئیسی” رئیس جمهور به وزیر نیرو به شرح ذیل است:

 

 

نیروگاهیان

خدمت به مردم شریف ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی الهی، نعمتی سترگ و میراثی ماندگار است که امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای والامقام با تجلی ارزش‌های بزرگ دینی و انقلابی، به یادگار نهاد‌ه‌اند.
اکنون که در اولین سالگرد آغاز به کار دولت سیزدهم بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی‌های دبیرخانه جشنواره شهید رجایی حائز کسب “رتبه برتر در موضوع استقرار چرخه بهره‌وری در هفدهمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱” شده‌اید، از زحمات و تلاش‌های ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان خدوم آن دستگاه در کوشش برای اعتلای کشور، اهتمام بر تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه‌های  دولت مردمی، قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=85048
  • نویسنده : امیررضا آزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.