7

وزیر نیرو دوشنبه به رفسنجان سفر می‌کند

  • کد خبر : 12439
  • 07 دی 1398 - 11:32
وزیر نیرو دوشنبه به رفسنجان سفر می‌کند

نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و دعوت از وزیر نیرو، اردکانیان برای افتتاح نیروگاه ۵۸ مگاوات راهبران برق و آشنایی با مشکلاتی که در شهرستان رفسنجان و انار وجود دارد، دوشنبه به رفسنجان سفر خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا، احمد انارکی […]

نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و دعوت از وزیر نیرو، اردکانیان برای افتتاح نیروگاه ۵۸ مگاوات راهبران برق و آشنایی با مشکلاتی که در شهرستان رفسنجان و انار وجود دارد، دوشنبه به رفسنجان سفر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایسنا، احمد انارکی محمدی صبح امروز ۷ دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رضا اردکانیان وزیر نیرو در روز دوشنبه به رفسنجان افزود: بازدید از پروژه‌ها و پیگیری و بررسی مشکلات حوزه برق و آب آشامیدنی و همچنین حل مشکلات مربوط به قانون ۲۷ و ۲۸ در دستور کار سفر وزیر به رفسنجان قرار دارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه دو هفته پیش در نطق میان دستور در صحن مجلس، درخواستهایی از وزیر نیرو ارائه شد، افزود: در گذشته بارها در خصوص مصرف بهینه آب تذکر داده شده، کارشناسان باید به حوزه انتخابیه انار و رفسنجان بیایند و مشاهده کنند که امروزه آب مصرفی باغات متاسفانه برای اراضی غیرمرغوب استفاده می شود اما به دلیل موضوع ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نمی توان این آب را به باغات دارای درختان ۲۰ الی ۴۰ سال گسیل داد که باردهی بیشتری دارند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: متاسفانه در بخش های مختلفی شاهد فرسودگی لوله ها در شهرستان بودیم که گاهی به بیش از ۵۰ سال می رسد اما با اقدامات انجام شده و تعمیرات صورت گرفته و همچنین پیش بینی منابع ذخیره سازی، خوشخبتانه امسال با کمبود مواجه نخواهیم شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12439

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.