3
همزمان با سومین روز پیگیری وضعیت سیل‌زدگان در استان‌های جنوبی؛

وزیر نیرو وارد استان سیستان و بلوچستان شد/ عزیمت پیگیرانه محرابیان به شهرستان “کنارک”

  • کد خبر : 67987
  • 16 دی 1400 - 19:49
وزیر نیرو وارد استان سیستان و بلوچستان شد/ عزیمت پیگیرانه محرابیان به شهرستان “کنارک”
"علی‌اکبر محرابیان" که صبح چهارشنبه برای بازدید از آخرین وضعیت سیل‌زدگان استان هرمزگان به شهرستان میناب سفر کرده بود، بعد از اتمام بررسی و بازدید خود از بخش‌های مختلف و سدهای مهم استان، مجدداً به شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان عزیمت کرد.

وزیر نیرو و نماینده ویژه رئیس جمهور در سومین روز از حضورش در استان‌های جنوبی کشور برای بررسی مشکلات ناشی از سیل‌های اخیر، مجددا به شهرستان کنارک در جنوب استان سیستان و بلوچستان برگشت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی‌اکبر محرابیان” که صبح چهارشنبه برای بازدید از آخرین وضعیت سیل‌زدگان استان هرمزگان به شهرستان میناب سفر کرده بود، بعد از اتمام بررسی و بازدید خود از بخش‌های مختلف و سدهای مهم استان، مجدداً به شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان عزیمت کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر نیرو به‌عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور روز گذشته به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد و روز گذشته نیز از مناطق سیل‌زده استان هرمزگان بازدید کرده تا برای جلسه روز یکشنبه هیئت دولت گزارشی از شرایط پیش آمده و اقدامات لازم جهت مدیریت بحران به رئیس جمهور ارائه دهد.

 

 

نیروگاهیان

نماینده ویژه رئیس جمهور، روز گذشته از اعزام ۳ هواپیمای امدادی حاوی لوازم و اقلام امدادی به صورت وسیع به استان سیستان و بلوچستان خبر داده بود.

این گزارش حاکی است، ۴۰ تن از نیروهای عملیاتی واکنش سریع آبفای استان تهران نیز صبح دیروز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان و تخلیه گل و لای ناشی از سیلاب در منازل و معابر شهر کنارک استان سیستان و بلوچستان با پرواز اختصاصی به این شهر اعزام شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=67987
  • نویسنده : امیررضا آزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.