4

وزیر نیرو ۳ پروژه آب و برق آذربایجان غربی را افتتاح کرد

  • کد خبر : 19053
  • 13 اسفند 1398 - 21:45
وزیر نیرو ۳ پروژه آب و برق آذربایجان غربی را افتتاح کرد

در نوزدهمین هفته از پویش (هرهفته الف-ب-ایران)، سه پروژه آب و برق استان با اعتبار ۷۴ میلیارد تومان امروز توسط وزیر نیرو از طریق ویدیو کنفرانس در خوی افتتاح شد.   بیشتر بخوانید لزوم اجرای طرح ملی چاوش در آذربایجان غربی سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد سامانه آبرسانی شهر سلماس در […]

در نوزدهمین هفته از پویش (هرهفته الف-ب-ایران)، سه پروژه آب و برق استان با اعتبار ۷۴ میلیارد تومان امروز توسط وزیر نیرو از طریق ویدیو کنفرانس در خوی افتتاح شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش کردپرس، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: یکی از این پروژه‌ها، تصفیه‌خانه فاضلاب خوی با ظرفیت ۱۵ هزار مترمکعب در روز بوده و جمعیت ۷۵ هزار نفری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

آیدین رحمانی افزود: مبلغ اعتباری صرف شده در این پروژه، ۵۵ میلیارد تومان بوده و ۱۲۰ کیلومتر خط و شبکه فاضلاب دارد و از سوی دیگر مهمترین ویژگی این پروژه، تامین نیازهای منطقه، حفظ محیط زیست و بهداشت همگانی بوده است.

او با اشاره به افتتاح سه پروژه آب و برق استان توسط وزیر نیرو از طریق ویدیو کنفرانس در خوی اظهار کرد: پروژه احداث سه بی خط و یک بی‌کوپلاژ در پست زرینه رود نیز یکی دیگر از این پروژه ها است که هزینه صرف شده برای آن، ۱۲ میلیارد تومان بود و از اهداف اصلی افتتاح آن، تامین برق پتروشیمی میاندوآب و تحویل برق و اتصال به شبکه سراسری بوده است.

معاون استاندار در خصوص سومین پروژه افتتاحی امروز توسط وزیر نیرو بیان کرد: افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست ۱۳۲٫۲۰ کیلووات اشنویه با اعتبار هفت میلیارد تومان است که از اهداف آن، تامین بار مشترک جدید، افزایش قابلیت اطمینان در برق، جلوگیری از افت ولتاژ و جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی بوده است.

رحمانی با اشاره به اینکه در مجموع برای افتتاح این پروژه‌ها مبلغ ۷۴ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است تصریح کرد: این پروژه‌ها همزمان با پروژه‌های ۶ استان کشور توسط اردکانیان وزیر نیرو مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19053

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.