4

وقوع تندباد در بخش‌هایی از استان اردبیل/ آسیب به مبلمان شهری و قطعی برق بر اثر تندباد

  • کد خبر : 17221
  • 19 بهمن 1398 - 10:36
وقوع تندباد در بخش‌هایی از استان اردبیل/ آسیب به مبلمان شهری و قطعی برق بر اثر تندباد

وقوع تندباد در بخش‌هایی از اردبیل باعث ایجاد خسارت به مبلمان شهری و قطعی برق در برخی مناطق شد.   بیشتر بخوانید خسارت تندباد به ۱۱۰ واحد مسکونی و تجاری و قطع برق بخشی از صومعه سرا تندباد موجب قطع برق شهر اروندکنار آبادان شد خسارت وزش باد شدید به ۵ تیر چراغ برق و […]

وقوع تندباد در بخش‌هایی از اردبیل باعث ایجاد خسارت به مبلمان شهری و قطعی برق در برخی مناطق شد.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، وقوع تندباد در بخش‌هایی از استان اردبیل که از صبح روز گذشته آغاز شده بود باعث بروز خساراتی به مبلمان شهری و جریان برق در برخی مناطق شد.

بر اثر تندبادی که از صبح روز گذشته شروع شده و در شامگاه گذشته افزایش یافت در شهرستان‌ مشگین شهر علاوه بر شکستن شاخه‌های درختان و آسیب به مبلمان شهری، جریان برق در برخی مناطق شهری و روستایی این شهرستان نیز قطع شد.

امور برق شهرستان مشگین شهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ قطعی جریان برق در برخی از مناطق شهری و روستایی ناشی از آسیب وارده به شبکه برق‌رسانی شهرستان بر اثر طوفان شدید دیشب بوده و هم اکنون کارکنان این امور مشغول رفع نواقص فنی به‌وجود آمده هستند.

همینطور تندباد شامگاه گذشته باعث ایجاد کولاک در برخی محورهای مواصلاتی مرکز و جنوب استان اردبیل شد.

براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی استان اردبیل، از عصر روز گذشته با ورود سامانه بارشی و سرد به استان، آسمان ابری شده و از ساعات اولیه صبح امروز ضمن کاهش نسبی دمای هوا، بارش باران و برف توام با وزش باد در سطح استان آغاز می‌شود.

اوج بارش‌ها در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه خواهد بود و فعالیت بارشی این سامانه تا صبح روز سه شنبه تداوم می‌یابد؛ اما سردی هوا تا اواخر هفته در سطح استان ماندگار خواهد بود.

با توجه به شدت بارش‌ها و حاکمیت هوای سرد زمستانی، به‌ویژه طی روزهای یک‌شنبه تا سه‌شنبه، یخبندان، لغزندگی و کولاک برف در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی استان از مهمترین مخاطرات جاده‌ای خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17221

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.