1

٧٣ دستگاه رمزارز غیرمجاز در استان کرمانشاه کشف شد

  • کد خبر : 135049
  • 14 تیر 1403 - 11:05
٧٣ دستگاه رمزارز غیرمجاز در استان کرمانشاه کشف شد
سید حامد حسینی مدیر دفتر حراست این شرکت گفت: در اردیبهشت سال جاری ٤ مزرعه شامل ٧٣ دستگاه رمزارز غیرمجاز بر اساس گزارش شهروندان، تلاش همکاران شرکت توزیع برق، نیروی انتظامی ودستگاه قضائی کشف و شناسایی شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر ، سید حامد حسینی مدیر دفتر حراست این شرکت گفت: در اردیبهشت سال جاری ۴ مزرعه شامل ٧٣ دستگاه رمزارز غیرمجاز بر اساس گزارش شهروندان، تلاش همکاران شرکت توزیع برق، نیروی انتظامی ودستگاه قضائی کشف و شناسایی شد.
وی افزود: ازجمله عوامل افزایش مصرف برق و تلفات انرژی در کشور استفاده از دستگاه های استخراج رمز ارز به صورت غیر مجاز است.
به گفته وی، همشهریان می توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کنند. دستگاه های ماینر علاوه برمصرف بالای برق و استفاده از تعرفه ارزان، خسارت زیادی به شبکه توزیع برق وارد کرده و با بروز برخی خاموشی های ناخواسته سبب آسیب جدی به لوازم برقی شهروندان نیز می شود.
حسینی در پایان گفت: از شهروندان گرامی تقاضا می شود که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه برق من و ١٢١ به این شرکت اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=135049

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.