2

پاک‌سازی ۵۴۰ هکتار از حریم جاده‌های استان مرکزی از زباله/ جمع‌آوری ۴۶تن زباله

  • کد خبر : 22674
  • 04 اردیبهشت 1399 - 11:50
پاک‌سازی ۵۴۰ هکتار از حریم جاده‌های استان مرکزی از زباله/ جمع‌آوری ۴۶تن زباله
بصیری اظهار کرد: طی مدت ۱۳ روز کاری از هجدهم فروردین تا دوم اردیبهشت ۴۶ تن زباله از حریم جاده‌های استان مرکزی جمع‌آوری شد. وی با اشاره به اینکه ۵۴۰ هکتار از حریم جاده‌های استان مرکزی از زباله پاک‌سازی شده اند، ادامه داد: در اجرای این طرح محورهای اراک به فراهان، اراک به تهران، اراک به تالاب میقان، اراک به خمین، اراک به شازند، اراک به داودآباد، اراک به فرودگاه و تره‌بار از زباله پاک‌سازی شده اند.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اینکه ۵۴۰ هکتار از حریم جاده‌های استان مرکزی از زباله پاک‌سازی‌شده‌اند، گفت: در اجرای این طرح محورهای اراک به فراهان، اراک به تهران، اراک به تالاب میقان، اراک به خمین، اراک به شازند، اراک به داودآباد، اراک به فرودگاه و تره‌بار از زباله پاک‌سازی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش دیار آفتاب،علی اکبر بصیری مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: طرح اجرای زمین پاک از اواسط فروردین‌ماه توسط گروهی از خیرین و سازمان‌ها در اراک آغاز شد.

بصیری اظهار کرد: طی مدت ۱۳ روز کاری از هجدهم فروردین تا دوم اردیبهشت ۴۶ تن زباله از حریم جاده‌های استان مرکزی جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه ۵۴۰ هکتار از حریم جاده‌های استان مرکزی از زباله پاک‌سازی شده اند، ادامه داد: در اجرای این طرح محورهای اراک به فراهان، اراک به تهران، اراک به تالاب میقان، اراک به خمین، اراک به شازند، اراک به داودآباد، اراک به فرودگاه و تره‌بار از زباله پاک‌سازی شده اند.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: برای اجرای این طرح از ۳۰ کارگر ساختمانی که در شرایط کرونا کار خود را ازدست‌داده بودن استفاده کردیم و برای هرروز کار کردن مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به کارگران پرداخت کردیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22674

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.