5

پایان اورهال سرریزهای سد عباسپور

  • کد خبر : 14305
  • 23 دی 1398 - 19:23
پایان اورهال سرریزهای سد عباسپور

مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور گفت: این تعمیرات برای افزایش قابلیت اطمینان در زمان باز و بسته شدن سرریزها و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری اجرا شد.   بیشتر بخوانید خودراه اندازی واحد یک نیروگاه شهید عباسپور اتمام تعمیرات سالیانه نیروگاه شهید عباسپور اتصال واحد اول نیروگاه شهید عباسپور به شبکه سراسری   […]

مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور گفت: این تعمیرات برای افزایش قابلیت اطمینان در زمان باز و بسته شدن سرریزها و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری اجرا شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، نصرالله طاهری با اشاره به ضرورت اجرای طرح اورهال اساسی سرریزها، از گریس کاری زنجیرها، بررسی عملکرد مفصل های سرریز، نصب کاورهای محافظ جدید بر روی مفصل ها و ارتقای مدارات کنترل سرریز ها با کمک PLC خبر داد.

مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور تصریح کرد: این مهم موجب کاهش حجم تابلوی کنترل و نیز کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آن خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14305

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.