3

پایان تعمیرات میاندوره ای در نیروگاه رامین اهواز

  • کد خبر : 25226
  • 29 اردیبهشت 1399 - 15:09
پایان تعمیرات میاندوره ای در نیروگاه رامین اهواز
نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی؛ بزرگترین نیروگاه بخاری ایران است و ضمن تولید و تامین بیش از 30 درصد برق استان خوزستان نقش مهمی در تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز از تولید بیش از ۶۳۰ هزار مگاوات ساعت انرژی خالص برق توسط این نیروگاه حرارتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، خلیل محمدی گفت: این نیروگاه حرارتی که با اجرای تعمیرات میاندوره ای ، توانست در فروردین سال جاری ۶۳۰ هزار و ۷۶۴ مگاوات ساعت انرژی خالص برق تولید و به شبکه سراسری برق کشور ارائه دهد.

نیروگاهیان

وی با اشاره به اجرای تعمیرات میاندوره ای واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۴ افزود : مراحل نهایی تعمیرات نیمه اساسی واحد۵ و همچنین رفع چالشها و مشکلات فنی سایر واحدهای این نیروگاه بویژه در فروردین ماه سال جاری، ارتقاء سطح آمادگی این نیروگاه و تداوم خدمت رسانی به مردم بویژه در فصل تابستان و ایام پیک مصرف برق را مهمترین رویکرد این مجموعه تولیدی عنوان کرد.
نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی؛ بزرگترین نیروگاه بخاری ایران است و ضمن تولید و تامین بیش از ۳۰ درصد برق استان خوزستان نقش مهمی در تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25226

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.