5

پایان عملیات برقرسانی به روستاهای سیل زده شرق جاسک

  • کد خبر : 15630
  • 03 بهمن 1398 - 17:30
پایان عملیات برقرسانی به روستاهای سیل زده شرق جاسک

مهندس ذاکری از برق دار شدن همه روستاهای سیل زده شرق جاسک خبرداد.   بیشتر بخوانید قطع برق، آب و بسته شدن راه در شهرستان جاسک برق ۲۲ روستا در شرق استان همچنان قطع است آخرین وضعیت آبگرفتگی در شهرهای هرمزگان/ آبگرفتگی و تخریب جزئی برخی واحدهای مسکونی/ قطعی آب و برق در برخی نقاط […]

مهندس ذاکری از برق دار شدن همه روستاهای سیل زده شرق جاسک خبرداد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس،مهندس « محمد ذاکری »، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان عنوان کرد: با تلاش شبانه روزی کارکنان مدیریت برق جاسک و با همراهی گروه های عملیاتی شهرستان های بندرعباس، قشم، بندرخمیر، میناب، رودان، سیریک و حاجی آباد از روز یکشنبه گذشته تاکنون کل روستاهای بی برق و خسارت دیده از سیل در منطقه شرق جاسک، از شبکه سراسری برقدار و دو روستا نیز با دیزل ژنراتور سیار برقدار شدند.

وی افزود: جهت احداث و اصلاح شبکه برقرسانی به این روستاها ۱۶ گروه عملیاتی از کارکنان شرکت توزیع برق و ۱۵ گروه عملیاتی از پیمانکاران فعالیت داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: ۱۲۰ روستا از ۱۵۶ روستای بی برق از زمان آغاز بارندگی و سیل ظرف مدت ۳۶ ساعت برقدار شدند.و تامین برق سایر روستاها همزمان با بازگشایی مسیر و راههای دسترسی به انجام رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15630

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.