5

پایان فصل تعمیرات در شرکت مدیریت تولید برق یزد

  • کد خبر : 105323
  • 23 خرداد 1402 - 12:37
پایان فصل تعمیرات در شرکت مدیریت تولید برق یزد
سید محمد حسن جمال الدینی، مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد با اعلام این خبر افزود: عملیات اورهال اساسی مولد گازی کرافت شماره ۱۲ نیروگاه یزد که از آذرماه سال گذشته با مجوز دیسپاچینگ ملی شروع شده بود، در ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ به پایان رسید.

با ورود مولد گازی کرافت شماره ۱۲ نیروگاه سیکل ترکیبی یزد به مدار تولید برق، فصل تعمیرات مولدها به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، سید محمد حسن جمال الدینی، مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد با اعلام این خبر افزود: عملیات اورهال اساسی مولد گازی کرافت شماره ۱۲ نیروگاه یزد که از آذرماه سال گذشته با مجوز دیسپاچینگ ملی شروع شده بود، در ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ به پایان رسید.

وی در ادامه بیان کرد: در فصل تعمیرات سال جاری که از آبان ماه سال ۱۴۰۱ در نیروگاه یزد آغاز شد،  اورهال اساسی مولدهای شماره ۱۱و ۱۳ و ۱۴، بازدید اتاق احتراق و تعویض نازل یک، مولدهای شماره ۱۵ و ۱۶ بازدیدهای میان دوره ای(۸۰۰۰ ساعته) ، مولدهای بخار S۱ رفع عیوب عایقی از استاتور ژنراتور و مولد بخارS۲   تعمیرات دوره ای ۲۰ روزه همراه با تعویض لوله های بویلر با موفقیت انجام شد.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد گفت: تمامی تلاش همکاران و پیمانکاران طرف قرارداد بر انجام به موقع تعمیرات مولدها معطوف گردید و به لطف خداوند توانستیم فصل تعمیرات را قبل از پیک بار تابستان به پایان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی مولدهای نیروگاه با تمام توان در مدار تولید برق قرار دارند، از عموم مردم خواست با توجه به ورود به فصل گرم سال و آغاز پیک بار تابستان بدون خاموشی، یاریگر خدمتگزاران خود در صنعت تولید برق کشور با شند.

 

 

نیروگاهیان

گفتنی است، شرکت مدیریت تولید برق یزد، با ظرفیت نصب شده ۱۰۰۴ مگاوات، بزرگترین نیروگاه استان یزد بوده و نقش بسزایی در پایداری شبکه برق جنوب شرق کشور ایفا می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=105323
  • نویسنده : حمیدرضا حاتمی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.