0
مدیر عامل شرکت آبفای گلستان خبر داد؛

پایداری آب آشامیدنی ۷۰۰۰ نفر در شهرستان علی آباد کتول

  • کد خبر : 134703
  • 10 تیر 1403 - 11:39
پایداری آب آشامیدنی ۷۰۰۰ نفر در شهرستان علی آباد کتول
ابوالفضل رحیمی از پایداری آب شرب هفت هزار نفر از شهروندان شهرستان علی آباد کتول خبر داد و اظهار کرد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرنگار مهر، ابوالفضل رحیمی از پایداری آب شرب هفت هزار نفر از شهروندان شهرستان علی آباد کتول خبر داد و اظهار کرد: با تلاش همکاران این شرکت با انجام عملیات مهندسی مجدد ۳ حلقه چاه آب آشامیدنی در شهر فاضل آباد و بر اساس طرح مدیریت دارایی‌های زیر ساختی ظرفیت منابع تأمین آب شرب در این شهر و روستاهای تحت پوشش افزایش یافت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: با توجه به مشکلات کمبود آب شرب و تأمین نیاز آبی مشترکین این شهر عملیات مهندسی مجدد چاه‌های شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به پایان رسید.

رحیمی اظهار کرد: با پایان این عملیات و افزایش آبدهی و پایداری ۱۴ لیتر بر ثانیه منابع تأمین جمعیتی بالغ بر ۷۰۰۰ نفر در شهر فاضل آباد و روستاهای تحت پوشش از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند گردیدند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان از همه مردم فهیم خواست در مصرف آب نهایت دقت و صرفه جویی را به عمل آورده و همکاران ما را در امر خدمت رسانی مطلوب یاری کنند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134703

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.