4
قائم مقام توزیع برق شیراز:

پایدار شدن وضعیت شبکه برق در محدوده توزیع برق شیراز/ تلاش برای کاهش خاموشی‌ها ادامه دارد

  • کد خبر : 54083
  • 20 تیر 1400 - 12:45
پایدار شدن وضعیت شبکه برق در محدوده توزیع برق شیراز/ تلاش برای کاهش خاموشی‌ها ادامه دارد
"علی مولودیان" با اشاره به جلسه‌ای که در فرمانداری شیراز با موضوع بررسی وضعیت برق و راهکارهای مدیریت مصرف برق ادارات برگزار شد، گفت: خوشبختانه با مجموعه اقدامات مدیریتی اجرا شده از سوی وزارت نیرو و با همکاری خوب مشترکان بخش کشاورزی ‌صنعتی و همراهی مشترکان خانگی وتجاری، خوشبختاته وضعیت شبکه در محدوده عملکرد این شرکت پایدار است.

قائم مقام شرکت توزیع برق شیراز ضمن عذرخواهی از مردم بابت مشکلات تامین برق پایدار، از پایدار شدن وضعیت شبکه در محدوده تحت مدیریت این شرکت خبر داد و گفت: تلاش‌ها برای به حداقل رساندن خاموشی‌ها ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی مولودیان” با اشاره به جلسه‌ای که در فرمانداری شیراز با موضوع بررسی وضعیت برق و راهکارهای مدیریت مصرف برق ادارات برگزار شد، گفت: خوشبختانه با مجموعه اقدامات مدیریتی اجرا شده از سوی وزارت نیرو و با همکاری خوب مشترکان بخش کشاورزی ‌صنعتی و همراهی مشترکان خانگی وتجاری، خوشبختاته وضعیت شبکه در محدوده عملکرد این شرکت پایدار است.
مولودیان با بیان اینکه تمام تلاش شرکت توزیع نیروی برق شیراز، تامین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان است، افزود: این مهم نیازمند همدلی و همراهی همه مشترکان در بخش‌های مختلف و البته همراهی و همیاری دستگاه‌ها و دستاگاه‌های دولتی و نیمه دولتی است.

 

نیروگاهیان

قائم مقام شرکت توزیع برق شیراز با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه فرمانداری شیراز، گفت: در آن جلسه فرماندار شیراز بر لزوم فعال‌‎سازی گشت‌های ویژه نظارت بر مصرف برق در دستگاه‌های دولتی این شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: این گشت‌ها باید پایش خود را آغاز کرده و ادارات پر مصرف را شناسایی کنند. در گام اول تذکر داده و در گام بعدی سازمان‌های متخلف را به فرمانداری معرفی شوند.
مولودیان همچنین از تعیین ضرب العجل توسط فرماندار شهرستان شیراز برای بررسی روند مصرف برق در دستگاه‌های دولتی این شهرستان و تعیین موارد مصرف غیربهینه و بالا، خبر داد و گفت: در این جلسه بر ضرورت تامین دیزل ژنراتور توسط دستگاه‌های دولتی نیز تاکید شد.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق شیراز خاطرنشان کرد: از سوی فرمانداری استفاده از ظرفیت تخصصی شرکت توزیع برق برای مشاوره و رفع نواقص احتمالی تجهیزات تامین برق اضطراری دستگاه‌های دولتی مورد تاکید قرار گرفت و اعلام شد که دستگاه‌های دولتی برای تامین سوخت ژنراتورهای خود، با فرمانداری هماهنگ کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=54083
  • نویسنده : سیدباقر احمدی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.