2
معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو تشریح کرد؛

پایگاه جامع تجارب صنعت آب و برق راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 122101
  • 21 بهمن 1402 - 15:49
پایگاه جامع تجارب صنعت آب و برق راه‌اندازی شد
امکان به اشتراک‌گذاری تجربه‌های مدیران و کارشناسان شرکت‌ها و سازمان‌های مجموعه وزارت نیرو با راه‌اندازی پایگاه تجارب صنعت آب و برق، فراهم شده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو، امکان به اشتراک‌گذاری تجربه‌های مدیران و کارشناسان شرکت‌ها و سازمان‌های مجموعه وزارت نیرو با راه‌اندازی پایگاه تجارب صنعت آب و برق، فراهم شده است.

“مریم کارگرنجفی” معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو در گفت‌وگو با پاون با اشاره به این موضوع و اهمیت مدیریت دانش در صنعت آب و برق گفت: شرکت‌های آب و برق وظیفه مهم خدمت‌رسانی به مردم در دو حوزه بسیار کلیدی و حساس را برعهده دارند و با توجه به پیچیدگی‌های کار در این بخش‌ها، همکاران ما به صورت مدام در معرض یادگیری و تجربه اندوزی قرار دارند. دانشی که این تجربه‌ها در همکاران ما ایجاد می‌کند یکی از مهمترین سرمایه‌های وزارت نیرو است که نمی‌توان بر روی آن قیمت گذاشت.

وی حفظ مناسب دانش و تجربه شرکت‌ها را مستلزم مستندسازی تجربه‌ها دانست و ادامه داد: در وزارت نیرو از ابتدای دولت سیزدهم با تهیه و ابلاغ راهنمای مستندسازی تجارب، بنا را بر این گذاشتیم که از این دارایی مهم صنعت به بهترین شکل استفاده کنیم.

معاون وزیر نیرو با اشاره به راه اندازی پایگاه تجارب صنعت آب و برق تاکید کرد: مدیران ما باید توجه ویژه‌ای به حفظ و مستندسازی دانش و تجربه داشته باشند چرا که این کار از بسیاری از هزینه‌ها جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=122101

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.