3

پرونده کلیه پروژه های سنواتی توزیع برق مشهد بسته شد

  • کد خبر : 24144
  • 20 اردیبهشت 1399 - 11:53
پرونده کلیه پروژه های سنواتی توزیع برق مشهد بسته شد
مهندس آذري قائم مقام شرق گفت: اين اقدام منجر به بسته شدن 260 پروژه با اعتباري بالغ بر 600 ميليارد ريال از پروژه هاي سنواتي ماقبل تجديد ساختار شده است.

به دنبال دستور مدیریت عامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد مبنی بر بسته شدن پروژه های سنواتی موجود، تمامی پروژه های سنواتی طی فروردین ۹۹ بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، مهندس آذری قائم مقام شرق گفت: این اقدام منجر به بسته شدن ۲۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال از پروژه های سنواتی ماقبل تجدید ساختار شده است.
وی تصریح کرد: در ایام نوروز ۹۹ کلیه امورها و ادارات تابعه با اقدامی روبه جلو و در ادامه تلاش های صورت گرفته در سنوات قبلی و با استفاده از پتانسیل گروه های برنا و مشارکت معاونین مهندسی، مالی و پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات و دفاتر و ادارات زیرمجموعه و با بهره گیری از فضای مجازی و شرایط کرونایی حاکم بر کشور موفق به بستن کلیه پروژه های ماقبل تجدید ساختار شدند.

نیروگاهیان

مهندس آذری به آثار این اقدام اشاره کرد و گفت: از شاخصه های فعالیت مذکور می توان به کشف ظرفیت دورکاری و ارتقای بهره وری با افزایش ساعت کار در ایام تعطیل اشاره کرد که به ثبت خاطره ای خاص در ایامی خاص در دفتر خاطرات شرکت منجر شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24144

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.