4
مدیر اجرای پروژه‌های توسعه نورد گرم:

پروژه‌های توسعه نورد گرم با موفقیت‌ اجرا شد

  • کد خبر : 121796
  • 17 بهمن 1402 - 15:23
پروژه‌های توسعه نورد گرم با موفقیت‌ اجرا شد
عبدالکریم مولایی، مدیر اجرای پروژه‌های توسعه نورد گرم فولاد مبارکه: در توقف سالانه نورد گرم که از تاریخ ۱۹ دی ماه به مدت ۱۳ روز برگزار شد، تعداد ۴ پروژه بزرگ در حوزه‌های برق و اتوماسیون نورد گرم با موفقیت انجام و این خط تولید بسیار استراتژیک و حساس با آمادگی کامل تحویل همکاران حوزه بهره‌برداری شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شرکت فولاد مبارکه،عبدالکریم مولایی، مدیر اجرای پروژه‌های توسعه نورد گرم فولاد مبارکه:
در توقف سالانه نورد گرم که از تاریخ ۱۹ دی ماه به مدت ۱۳ روز برگزار شد، تعداد ۴ پروژه بزرگ در حوزه‌های برق و اتوماسیون نورد گرم با موفقیت انجام و این خط تولید بسیار استراتژیک و حساس با آمادگی کامل تحویل همکاران حوزه بهره‌برداری شد.
یکی از پروژه‌های انجام‌شده و بسیار مهم، نوسازی درایوهای DC اصلی و کمکی نورد گرم بود که طی آن اقدامات ذیل انجام شد: تعویض درایوهای قفسه رافینگ R1؛ تعویض درایوهای قفسه اجر E1؛ تعویض درایوهای اسکرودان رافینگ G3R و تعویض درایو پینچ‌رول کویلر ۲.
دومین پروژه، جایگزینی PLC کوره‌های پیش‌گرم نورد گرم بود که در این راستا اقدامات ذیل نیز با موفقیت به ثمر رسید: تعویض PLC کوره شماره ۳ نورد گرم؛ تعویض PLC کوره شماره ۴ نورد گرم؛ تعویض PLC-COMMON نورد گرم که به‌منظور کاهش حجم فعالیت‌های شات‌دان تعویض PLC کوره شماره ۱ و ۲ قبل از توقف سالانه هم‌زمان با شات‌دان هر کوره انجام گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=121796

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.