2

پروژه‌های توسعه‌ای جنوب کرمان به‌دلیل نبود برق معطل ماندند

  • کد خبر : 29798
  • 08 مرداد 1399 - 19:25
پروژه‌های توسعه‌ای جنوب کرمان به‌دلیل نبود برق معطل ماندند
مروجی، رئیس سازمان صمت جنوب کرمان دیروز در دیدار معاونان وزیر صمت با استاندار کرمان اظهار داشت: توسعه جنوب کرمان در حوزه معدنی شروع شده و می‌تواند به رفع محرومیت در این منطقه کمک کند، تا کنون 51 مجوز معدنی صادر شده که میانگین پیشرفت 60 درصدی دارند.

رئیس سازمان صمت جنوب استان کرمان گفت: بزرگترین مشکل برای توسعه جنوب در بحث زیرساخت‌هاست، از هر ظرفیتی می‌توانستیم استفاده کردیم و بزرگترین مشکل تامین برق است، در دو منطقه امیدبخش ساردوئیه و قلعه‌گنج که مس و آهن خوبی داریم و می‌توان کارخانه‌های متعددی احداث کرد، اما به‌دلیل نداشتن برق معطل مانده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، مروجی، رئیس سازمان صمت جنوب کرمان عصر دیروز در دیدار معاونان وزیر صمت با استاندار کرمان اظهار داشت: توسعه جنوب کرمان در حوزه معدنی شروع شده و می‌تواند به رفع محرومیت در این منطقه کمک کند، تا کنون ۵۱ مجوز معدنی صادر شده که میانگین پیشرفت ۶۰ درصدی دارند.

رئیس سازمان صمت جنوب استان کرمان بیان داشت: شش ماه امسال ۵ طرح با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان و ۷۳۰ اشتغال آماده افتتاح داریم.

وی تصریح کرد: بزرگترین مشکل برای توسعه جنوب در بحث زیرساخت‌هاست، از هر ظرفیتی می‌توانستیم استفاده کردیم و بزرگترین مشکل تامین برق است در دو منطقه امیدبخش ساردوئیه و قلعه‌گنج که مس و آهن خوبی دارد و می‌توان کارخانه‌های متعددی احداث کرد، اما به‌دلیل نداشتن برق معطل مانده‌اند.

نیروگاهیان

مروجی، بیان کرد: این موضوع جزو مصوبات کارگروه اقتصاد مقاومتی ملی شده و وزارت نیرو ۵۰ درصد متقبل شده و درخواست داریم کمک شود تا توسعه جنوب مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تولید ماسک در جنوب کرمان شروع شده اما در تامین پارچه مشکل داریم، افزود: در این زمینه درخواست کمک داریم چون واحدهای خدماتی کوچکی وجود دارد اما در تامین پارچه مشکل دارند.

مروجی، بازدید از حوزه جنوب کرمان از طرح‌های بزرگ و سرمایه‌گذاری بالایی که انجام شده را خواستار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29798

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.