4

پروژه آبرسانی “شهید حاج قاسم سلیمانی” در شهرستان فهرج استان کرمان به بهره‌برداری رسید/ بهره‌مندی جمعیت ۶۵۰۰ نفری از آب شرب سالم

  • کد خبر : 56354
  • 18 مرداد 1400 - 19:44
پروژه آبرسانی “شهید حاج قاسم سلیمانی” در شهرستان فهرج استان کرمان به بهره‌برداری رسید/ بهره‌مندی جمعیت ۶۵۰۰ نفری از آب شرب سالم
معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه برای تأمین آب این روستاها 800 متر خط انتقال برق و 2300 متر خط انتقال آب اجرا شده، افزود: 500 متر مکعب مخزن از نوع بتنی ساخته شده و 25 لیتر بر ثانیه دبی چاه به بهره‌برداری رسیده است.

پروژه آبرسانی “شهید حاج قاسم سلیمانی” با بهره‌مندی جمعیت ۶۵۰۰ نفری در شهرستان فهرج استان کرمان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عباس سلطانی‌نژاد” معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب کرمان در آیین افتتاح آبرسانی به دهستان برج اکرم شهرستان فهرج، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های مدیریتی شرکت آب و فاضلاب کرمان برای تامین آب شرب روستائیان این طرح به بهره‌برداری رسید و با افتتاح طرح مذکور ۶ هزار و ۵۳۹ نفر در روستا‌های دهنو بهزادی، عامریه، یوسف آباد زیرافراز و احمدیه به آب آشامیدنی سالم و پایدار دسترسی خواهند داشت.
وی اضافه کرد: برای اجرای این پروژه ۲۹٫۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و مبلغ ۵ میلیارد ریال نیز از سوی خیری به نام “حاج اکبر ابراهیمی” هزینه شده است.

 

نیروگاهیان

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه برای تأمین آب این روستاها ۸۰۰ متر خط انتقال برق و ۲۳۰۰ متر خط انتقال آب اجرا شده، افزود: ۵۰۰ متر مکعب مخزن از نوع بتنی ساخته شده و ۲۵ لیتر بر ثانیه دبی چاه به بهره‌برداری رسیده است.
وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه یک هزار و ۶۳۷ خانوار در روستاهای مذکور از آب شرب بهره‌مند شده‌اند و ما توانستیم پیش از موعد مقرر این طرح را به بهره‌برداری برسانیم و این امر با همکاری و مشارکت سپاه فهرج، پیمانکاران، دهیاران، شوراهای روستا و خیر محترم میسر شد. امیدوارم در سایر پروژه‌ها نیز این همیاری و مشارکت ادامه داشته باشد تا بتوانیم بهتر و با قدرت بیشتری به هم استانی‌ها خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=56354
  • نویسنده : عاطفه نژادسالاری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.