9

پروژه انتقال آب به بازارچه مرزی ماهیرود خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 31289
  • 05 شهریور 1399 - 18:07
پروژه انتقال آب به بازارچه مرزی ماهیرود خراسان جنوبی به بهره برداری رسید
"احمد قندهاری" گفت: این پروژه شامل احداث یک مخزن 250 مترمکعبی، یک باب ایستگاه پمپاژ، احداث 38 عدد حوضچه تخلیه هوا و رسوب، تجهیز یک حلقه چاه و اجرای 25 کیلومتر خط لوله UPVC به قطر 200 میلی متر است.

در چهارمین روز از هفته دولت، پروژه انتقال آب به بازارچه مرزی ماهیرود با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این مراسم مدیرعامل شرکت آب منطقه‌‍ای خراسان جنوبی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته، اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۸۰ میلیار ریال عنوان کرد.
“احمد قندهاری” گفت: این پروژه شامل احداث یک مخزن ۲۵۰ مترمکعبی، یک باب ایستگاه پمپاژ، احداث ۳۸ عدد حوضچه تخلیه هوا و رسوب، تجهیز یک حلقه چاه و اجرای ۲۵ کیلومتر خط لوله UPVC به قطر ۲۰۰ میلی متر است.

نیروگاهیان

وی افزود: افتتاح این پروژه در راستای تأمین زیرساختهای بازارچه ماهیرود به منظور رفع مشکلات موجود، کیفی‌سازی خدمات و تامین شرایط رفاهی تجار، پیله‌وران و مرزنشینان منطقه صورت گرفته است.
بازارچه مرزی ماهیرود در مجاورت مرز افغانستان و در ۱۷۵ کیلومتری بیرجند قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=31289

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.