6
با حضور استاندار مرکزی؛

پروژه بهینه‌سازی ۱۲۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در شازند به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 42528
  • 18 بهمن 1399 - 16:45
پروژه بهینه‌سازی ۱۲۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در شازند به بهره‌برداری رسید
استاندار مرکزی در آیین افتتاح 11 پروژه توزیع برق شهرستان شازند، ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر با اشاره به اقدامات ارزنده شرکت توزیع برق استان نیز اظهار داشت: به‌رغم اینکه 100 درصد جمعیت استان از صنعت برق بهره‌مند هستند به لحاظ خدمات مطلوب این شرکت، شهروندان بیشترین رضایتمندی را از این حوزه دارند که باید قدردان این مجموعه بود.

پروژه بهینه‌سازی و نوسازی ۱۲۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی در شازند، همزمان با دهه فجر و با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، استاندار مرکزی در آیین افتتاح ۱۱ پروژه توزیع برق شهرستان شازند، ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر با اشاره به اقدامات ارزنده شرکت توزیع برق استان نیز اظهار داشت: به‌رغم اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت استان از صنعت برق بهره‌مند هستند به لحاظ خدمات مطلوب این شرکت، شهروندان بیشترین رضایتمندی را از این حوزه دارند که باید قدردان این مجموعه بود.
“سیدعلی آقازاده” با اشاره به اینکه استان مرکزی پایتخت صنعتی کشور است، افزود: برق به‌ویژه برای توسعه صنایع جدید در سال جهش تولید، نقش پررنگی دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این مراسم گفت: تامین برق پایدار، با کیفیت و اقتصادی به صورت هوشمند و غیرحضوری از برنامه‌ها و چشم‌اندازهای این شرکت است.

 

 

نیروگاهیان

“محمد اله‌داد” افزود: افزایش بهره‌وری انرژی، کاهش تلفات شبکه و مدیریت مصرف برق از جمله برنامه‌های شرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.
وی با بیان اینکه تعداد مشترکان برق شهرستان شازند ۵۹ هزار و ۶۰۰ مشترک است، افزود: طی سال جاری ۱۵۹۴ انشعاب با قدرت ۳۱۰۰ کیلووات به متقاضیان برق در شهرستان شازند واگذار شده است.
اله داد، کاهش انرژی توزیع نشده به مقدار قابل ملاحظه، کاهش تلفات، مقاوم بودن نسبت به خوردگی و در نتیجه کاهش پارگی خطوط فشار ضعیف، کاهش میزان استفاده‌های غیرمجاز از برق و زیباسازی مبلمان شهری و روستایی را از جمله مزایای اجرای این پروژه‌ها دانست.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: همزمان با دهه فجر ۱۷۴ پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۵۶۳ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=42528
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.