3

پروژه تعمیر و بازسازی والوهای حساس صنعتی در نیروگاه شازند در دست اقدام است

  • کد خبر : 26181
  • 12 خرداد 1399 - 15:48
پروژه تعمیر و بازسازی والوهای حساس صنعتی در نیروگاه شازند در دست اقدام است
والوها در نیروگاه‌های بخاری از تجهیزات مهم به شمار می‌روند که با توجه به حساسیت و کارکرد آنها از قیمت هنگفتی نیز برخوردار می‌باشند و خرید آنها هزینه‌های زیادی را در پی دارد، به همین دلیل طی سال‌های اخیر با تکیه بر توانمندی و دانش همکاران بخش عمده‌ای از والوها را بازسازی و نوسازی نموده و مجدداً مورد استفاده قرار گرفته‌اند

بازسازی و نوسازی انواع گیت والوها، سفتی والوها، کنترل والوها و چک والوها در کارگاه تعمیرات والو در حال اجرا می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی نیروگاه حرارتی شازند، در چند ماهه اخیر بیش از ۱۰۰ والو تعمیر و بازسازی شده است.

والوها در نیروگاه‌های بخاری از تجهیزات مهم به شمار می‌روند که با توجه به حساسیت و کارکرد آنها از قیمت هنگفتی نیز برخوردار می‌باشند و خرید آنها هزینه‌های زیادی را در پی دارد، به همین دلیل طی سال‌های اخیر با تکیه بر توانمندی و دانش همکاران بخش عمده‌ای از والوها را بازسازی و نوسازی نموده و مجدداً مورد استفاده قرار گرفته‌اند که این امر باعث کاهش هزینه‌ها و تسریع در راه اندازی مجدد واحدهای نیروگاه و پایداری در تولید انرژی برق شده است.

نیروگاهیان

بر این اساس والوهای که نیازمند به تعمیر و بازسازی داشته‌اند، در طول تعمیرات اساسی و نیمه اساسی واحدهای نیروگاه جمع آوری و به کارگاه تعمیرات انتقال داده شده است و تیم بازسازی به منظور راه‌اندازی و بهره‌وری مجدد والوها اقدام به بازسازی آنها نموده‌ است.

در بازسازی اساسی والوها اقداماتی همچون جوشکاری، ماشین‌کاری، لپینگ سطح آبندی سیت پلاک، تعویض گسکت‌ بدنه، تعویض پکینگ‌ها، روانکاری، تست والو و رنگ‌آمیزی صورت می‌پذیرد.​

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26181

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.