5

پروژه توسعه بی‌خط و ترانس ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه سلطانیه در زنجان افتتاح شد

  • کد خبر : 6950
  • 05 شهریور 1398 - 22:48
پروژه توسعه بی‌خط و ترانس ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه سلطانیه در زنجان افتتاح شد

پروژه توسعه بی‌خط و ترانس ۴۰۰٫۲۳۰ کیلوولت نیروگاه سلطانیه در چهارمین روز از هفته دولت با حضور مدیرعامل توانیر افتتاح شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمدحسن متولی‌زاده” مدیرعامل توانیر پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه توسعه بی‌خط و ترانس ۴۰۰٫۲۳۰ کیلوولت نیروگاه سلطانیه گفت: پروژه توسعه نیروگاه سلطانیه برای […]

پروژه توسعه بی‌خط و ترانس ۴۰۰٫۲۳۰ کیلوولت نیروگاه سلطانیه در چهارمین روز از هفته دولت با حضور مدیرعامل توانیر افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمدحسن متولی‌زاده” مدیرعامل توانیر پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه توسعه بی‌خط و ترانس ۴۰۰٫۲۳۰ کیلوولت نیروگاه سلطانیه گفت: پروژه توسعه نیروگاه سلطانیه برای افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه با تعدیل بار پست ۴۰۰ کیلوولت غایتی و تقویت بخش ۲۳۰ کیلوولت پست ابهر و بهبود ولتاژ منطقه تاکستان و بوئین‌زهرا تعریف و اجرا شده است.
وی با اشاره به مشخصات فنی این پروژه، تصریح کرد: مشخصات فنی پروژه توسعه بی‌خط و ترانس ۴۰۰٫۲۳۰ کیلوولت نیروگاه سلطانیه شامل یک بی‌ترانس ۴۰۰٫۲۳۰ کیلوولت با ظرفیت ۳۱۵ مگاولت آمپر، یک بی‌خط ۲۳۰ کیلوولت ۱٫۵ کلیدی کامل به صورت DCS و  تبدیل بی‌خط ۲۳۰ کیلوولت موجود از ۱٫۵ کلیدی ناقص conventional به  ۱٫۵ کلیدی کامل DCS است.
این مسئول در رابطه با هزینه‌های پروژه توسعه بی‌خط و ترانس ۴۰۰٫۲۳۰ کیلوولت نیروگاه سلطانیه، افزود: در زمینه‌های طراحی، تامین تجهیزات و احداث نیروگاه سلطانیه، ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است و در بخش مشاوره، شرکت قدس نیرو، در بخش پیمانکار عملیات ساختمانی و تامین و نصب تجهیزات، شرکت فولمن و در بخش پیمانکار تامین ترانس، شرکت ایران ترانسفو هزینه کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر خاطرنشان کرد: انجام پروژه توسعه بی‌خط و ترانس ۴۰۰٫۲۳۰ کیلوولت نیروگاه سلطانیه منجر به کاهش ۴٫۳ مگاوات در تلفات کل شبکه شرکت برق منطقه‌ای زنجان و بهبود ولتاژ پست تاکستان از ۰٫۹۵ درصد پریونت به ۰٫۹۹ درصد پریونیت در لحظه پیک تابستان پارسال شده است.
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=6950

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.