10

پروژه تونل انرژی و فیدرهای خروجی پست فوق توزیع گلبهار در خراسان رضوی افتتاح شد

  • کد خبر : 5848
  • 10 تیر 1398 - 11:55
پروژه تونل انرژی و فیدرهای خروجی پست فوق توزیع گلبهار در خراسان رضوی افتتاح شد

پروژه احداث تونل انرژی و فیدرهای خروجی پست فوق توزیع اسکان گلبهار در استان خراسان رضوی با حضور مدیران عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان، توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، فرماندار شهرستان چناران و تعدادی از مدیران استانی به بهره‌برداری رسید. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان گفت: این پروژه […]

پروژه احداث تونل انرژی و فیدرهای خروجی پست فوق توزیع اسکان گلبهار در استان خراسان رضوی با حضور مدیران عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان، توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، فرماندار شهرستان چناران و تعدادی از مدیران استانی به بهره‌برداری رسید.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان گفت: این پروژه با اعتباری معادل ۴۲ میلیارد ریال و در مدت زمان ۳۵ روز کاری احداث شده و مجموعه‌ای از شبکه‌های هوایی، زمینی و احداث کانال زیرزمینی نفر رو را شامل می‌شود.
“رضا ریاحی” اجرای این پروژه را مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا دانست و افزود: احداث کانال زیرزمینی با مشخصات موجود در استان خراسان بی‌نظیر بوده و برای نخستین بار به این شکل اجرا شده است.
“حبیب خیردوست” مدیر برق گلبهار نیز گفت: با توجه به توسعه روز افزون و پرشتاب جمعیت شهر گلبهار و نظر به اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی مسکن کشور، شهر گلبهار می‌بایست پذیرای ۳۸۵ هزار نفر باشد، لذا احداث خدمات زیربنایی از ضرورت‌های این شهر به‌شمار می‌آید.
وی افزود: در این راستا پست فوق توزیع اسکان با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر و همچنین فیدرهای خروجی و تونل انرژی احداث شده که نقش بسزایی در تامین برق متقاضیان مسکن مهر، روستایی و بخش صنعتی و کشاورزی دارد.
مدیر برق گلبهار کاهش خاموشی‌ها، ایجاد قدرت مانور، کاهش تلفات و امکان مدیریت بار را از مهم‌ترین اثرات اجرای این پروژه عنوان کرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=5848

مطالب پیشنهادی

23خرداد
تونل انرژی تبریز به زودی به بهره برداری می رسد
مدیرعامل برق منطقه ای آذربایجان:

تونل انرژی تبریز به زودی به بهره برداری می رسد

29فروردین
ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح مهم تونل انرژی تبریز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.