4

پست‌هایی که به ازای یک میلیون دلار فروخته می‌شوند

  • کد خبر : 11825
  • 02 دی 1398 - 15:48
پست‌هایی که به ازای یک میلیون دلار فروخته می‌شوند

عالیه نصیف، عضو پارلمان عراق امروز (دوشنبه) گفت که اقداماتی برای فروش پست‌هایی به سطح مدیر کلی در وزارت برق در ازای یک میلیون دلار برای یک منصب صورت می‌گیرد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از «شیعه نیوز»، عالیه نصیف، عضو پارلمان عراق امروز (دوشنبه) گفت که اقداماتی برای فروش پست‌هایی به سطح […]

عالیه نصیف، عضو پارلمان عراق امروز (دوشنبه) گفت که اقداماتی برای فروش پست‌هایی به سطح مدیر کلی در وزارت برق در ازای یک میلیون دلار برای یک منصب صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از «شیعه نیوز»، عالیه نصیف، عضو پارلمان عراق امروز (دوشنبه) گفت که اقداماتی برای فروش پست‌هایی به سطح مدیر کلی در وزارت برق در ازای یک میلیون دلار برای یک منصب صورت می‌گیرد.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: افراد فاسد در وزارت برق تعدادی از پست‌های ویژه را به ارزش یک میلیون دلار برای یک منصب به فروش گذاشته‌اند (مدیران کل کنونی طی روزهای آتی بازنشسته می‌شوند) که از جمله این پست‌ها مدیر کل فنی، مدیرکل امور اقتصادی، مدیرکل بازرسی، مدیرکل تولید فرات میانی، مدیرکل توزیع فرات میانی، مدیرکل برنامه ریزی و مدیرکل حمل و نقل است.

نصیف ادامه داد: وزارت ارتباطات کنونی پست‌های ویژه را به افراد متهم به فساد داد که هیچ شایستگی و پرونده سالمی ندارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11825

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.