4

پست برق جائینک در بوشهر به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 70393
  • 18 بهمن 1400 - 11:41
پست برق جائینک در بوشهر به بهره‌برداری رسید
"یداله حقیقی" در آیین بهره‌برداری از این طرح که با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شد، بیان کرد: 60 میلیارد تومان برای احداث ایستگاه جائینک و 15 میلیارد تومان برای خط ارتباطی ایستگاه  هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر گفت: به مناسبت دهه فجر، پست برق جائینک شهرستان تنگستان بوشهر با ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “یداله حقیقی” در آیین بهره‌برداری از این طرح که با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شد، بیان کرد: ۶۰ میلیارد تومان برای احداث ایستگاه جائینک و ۱۵ میلیارد تومان برای خط ارتباطی ایستگاه  هزینه شده است.

وی افزود: پست برق جائینک شامل یک دستگاه ترانسفورماتور ۵۰ مگاولت آمپر به همراه یک دستگاه بی ۱۳۲ کیلوولت، یک فیدر ورودی و ۶ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت است.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر بیان کرد: با اجرای طرح‌های توسعه و ایجاد زیر ساخت‌ها در شهرستان تنگستان، نیاز صنایع و مصرف کنندگان به برق صنعتی و خانگی به راحتی پوشش داده شده و در تنگستان با احداث این ایستگاه، کمبود برق از لحاظ انتقال و فوق‌توزیع وجود ندارد.

حقیقی افزود: ۱۲۵میلیارد تومان در دهه فجر امسال برای به سرانجام رسیدن طرح‌های تامین و انتقال برق در استان بوشهر توسط برق منطقه‌ای هزینه شده است.

وی ادامه داد: رویت پذیری شبکه، ثبات و پایداری آن با اجرای طرح‌های دهه فجر امسال به شرایط بهتری رسیده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر به پنج طرح قابل افتتاح در استان بوشهر نیز اشاره کرد و گفت: طرح احداث پست سیار دلوار با صرف اعتباری معادل ۶۰۰ هزار میلیون ریال، طرح توسعه پست ۴۰۰ کیلوولت کنگان با صرف اعتباری معادل ۳۰۰ هزار میلیون ریال، اجرای ورود و خروج خط ۱۳۲ کیلوولت عالی شهر رستمی در ایستگاه جائینک با اعتباری معادل ۱۵۰ هزار میلیون ریال از جمله طرح‌های آماده افتتاح دهه فجر در استان بوشهر هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=70393
  • نویسنده : محسن جوادی آزاد
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.