1

پست سیار ۶۳ کیلوولت صفادشت قبل از فصل اوج مصرف وارد مدار می‌شود

  • کد خبر : 10426
  • 19 آذر 1398 - 18:16
پست سیار ۶۳ کیلوولت صفادشت قبل از فصل اوج مصرف وارد مدار می‌شود

مدیر منطقه برق ملارد، این منطقه را یکی از مناطق فعال شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در زمینه توسعه و احداث شبکه دانست و گفت: پست سیار ۶۳ کیلوولت صفادشت قبل از فصل اوج مصرف وارد مدار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمدرضا لشگری با اعلام […]

مدیر منطقه برق ملارد، این منطقه را یکی از مناطق فعال شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در زمینه توسعه و احداث شبکه دانست و گفت: پست سیار ۶۳ کیلوولت صفادشت قبل از فصل اوج مصرف وارد مدار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمدرضا لشگری با اعلام این خبر گفت: شهرستان ملارد با دارا بودن چهار شهرک صنعتی، مزارع کشت قارچ و باغ‌ های بی‌ شمار و همچنین رشد فزاینده جمعیت مهاجر به محلات و شهرک های آن، یکی از مناطق راهبردی تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران است و فراوانی مشترکان این منطقه در هر چهار بخش خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملارد یکی از قطب‌های صنعتی استان تهران به شمار می‌رود، افزود: در شهرک صنعتی صفادشت به سبب پرباری خطوط فوق توزیع و خطوط فشار متوسط با محدودیت هایی برای تامین برق پایدار جهت صنایع و کارخانجات مواجه بودیم که با پیگیری های گسترده و با همکاری برق منطقه‌ای تهران، در شهریورماه سال جاری فاز نخست پست ۴۰۰ کیلوولت کوثر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو در این ناحیه افتتاح شد.

لشگری تصریح کرد: با وارد مدار شدن پست ۴۰۰ کیلوولت کوثر، بخش عمده مشکلات مربوط به پرباری خطوط فوق توزیع در این ناحیه مرتفع شد و پیش‌بینی می‌شود با وارد مدارشدن پست سیار ۶۳ کیلوولت صفادشت تا قبل از آغاز دوره اوج مصرف در تابستان سال آینده، برق مطمئن و پایدار برای همه شهرک‌های صنعتی این شهرستان تامین شود.

مدیر منطقه برق ملارد افزود: همچنین با توجه به دستور وزیر نیرو مبنی بر تکمیل دوفاز دیگر پست ۴۰۰کیلوولت کوثر تا پایان سال ۹۹، پایداری شبکه برق شهرستان ملارد به حد مطلوب خواهد رسید.

لشگری یکی از مهم‌ترین معضلات شهرستان ملارد را برق‌های غیرمجاز در سطح شهرستان دانست و ادامه داد: با برپایی میز خدمت در نمازهای جمعه شهرستان، انجام فعالیت‌ های گسترده فرهنگی و ترغیب مردم به استفاده از برق مجاز و همچنین اخذ مجوزهای لازم از مدیرعامل شرکت موفق شدیم بیش از ۴۰۰۰ انشعاب قانونی برق را به صورت اقساطی در سال‌های ۹۷ و ۹۸ واگذار کنیم که این امر در کاهش تلفات منطقه تاثیر به‌سزایی داشته است.

وی فروش انشعاب‌های غیردائم برق پس از ابلاغ قانون جدید را عامل مهم دیگری در جهت کاهش تلفات منطقه ارزیابی کرد و افزود: از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۵۵۰۰ انشعاب غیردائم به متقاضیان واگذار شده است که در نتیجه فعالیت‌های مذکور تلفات منطقه از ۲۶٫۹ درصد در سال ۹۷، به رقم ۱۸٫۵ درصد در سال جاری رسیده است.

شهرستان ملارد با مساحت ۹۳۰ کیلومترمربع در غرب استان تهران واقع شده و در مجموع ۱۵۴ هزار مشترک برق در این شهرستان تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10426

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.