0

پست ۶٣.٢٠ کیلوولت شهرک بزرگ صنعتی اصفهان برق دار و وارد مدار شد

  • کد خبر : 133561
  • 26 خرداد 1403 - 11:12
پست ۶٣.٢٠ کیلوولت شهرک بزرگ صنعتی اصفهان برق دار و وارد مدار شد
 سید محمدرضا نوحی معاون طرح و توسعه برق منطقه ای اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات اجرایی پست ٦٣ کیلوولت شهرک بزرگ صنعتی اصفهان

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری توانیر، سید محمدرضا نوحی معاون طرح و توسعه برق منطقه ای اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات اجرایی پست ۶٣ کیلوولت شهرک بزرگ صنعتی اصفهان با سرمایه گذاری در حدود ٢۶٠٠ میلیارد ریال در دی سال ١۴٠١ آغاز شده بود که با پایان عملیات اجرایی آن در خرداد ماه جاری و تکمیل اتصالات خطوط  و فیبر نوری برقدار شد.
وی استفاده از ظرفیتهای دانش بنیان، افزایش قابلیت اطمینان، پایداری شبکه، تامین برق مشترکین صنعتی و کمک به تقویت زیرساختهای شهرک صنعتی بزرگ اصفهان را از نکات برجسته این طرح عنوان کرد.
محمدعلی عطایی مجری طرحهای پست برق منطقه ای اصفهان نیز در این باره گفت: پست شهرک بزرگ صنعتی اصفهان از سال ٩٣ با ٢ پست سیار به ظرفیت ٣٠ مگاولت آمپر مشغول فعالیت بوده و در حال حاضر با احداث پست دائم ظرفیت آن به ٨٠ مگاولت آمپر افزایش یافته است.
به گفته وی، این طرح دارای دو دستگاه ترانسفورماتور قدرت به ظرفیت ٨٠ مگاولت آمپر، ١٨ فیدر خروجی ٢٠ کیلوولت، ٢ فیدر خازنی و چهار خط ورودی و خروجی و ٢  بی ترانسفورماتور ۶٣ کیلوولت است. همچنین استفاده از رله های حفاظتی ساخت داخل محصول شرکتهای دانش بنیان از ویژگیهای این طرح محسوب می شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133561

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.