1

پست ۶٣ کیلوولت سنقر بهار آینده وارد مدار می شود

  • کد خبر : 133094
  • 20 خرداد 1403 - 10:40
پست ۶٣ کیلوولت سنقر بهار آینده وارد مدار می شود
در بازدید مدیرعامل برق منطقه ای غرب از پست و خط در دست اجرای ٦٣ کیلوولت سنقر اعلام شد که پست ٦٣ کیلوولت سنقر تا بهار سال آینده وارد مدار می شود.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر، در بازدید مدیرعامل برق منطقه ای غرب از پست و خط در دست اجرای ۶٣ کیلوولت سنقر اعلام شد که پست ۶٣ کیلوولت سنقر تا بهار سال آینده وارد مدار می شود.
الفتی نیا در سفر به شهرستان سنقر ابتدا در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و برخی دیگر از مدیران حضور یافت.
در این جلسه برق رسانی به دو واحد صنعتی پتروشیمی و فولاد در دستور کار قرار گرفت تا موانع اجرایی آن برطرف شود.
به گفته مدیرعامل برق منطقه ای غرب، پیرو مصوبات قبلی مقرر شد تا طی یک برنامه زمان بندی مشخص و همکاری و هماهنگی با شرکت توزیع نیروی برق استان عملیات اجرایی برق رسانی به دو مجتمع فولاد و پتروشیمی سنقر آغاز شود.
الفتی نیا در ادامه در بازدید از پست ۶٣ کیلوولت سنقر گفت: این پست قدیمی با دو ترانسفورماتور ۴٠ مگاولت آمپر توسعه یافته و از پیشرفت ٨٠ درصدی برخوردار است که پیش بینی می شود تا قبل از اوج بار سال آینده عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و وارد مدار شود.
مدیرعامل برق منطقه ای غرب همچنین از خط ۶٣ کیلوولت سنقر که ٣٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید کرد.دارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133094

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.