4

پست ۲۳۰ کیلو ولت فنوج در مدار قرار می گیرد

  • کد خبر : 27771
  • 06 تیر 1399 - 14:53
پست ۲۳۰ کیلو ولت فنوج در مدار قرار می گیرد
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان یادآور شد: به سادگی نوسانات برق قابل رفع است البته همکاری تمامی مشترکین قابل ستودنی است ولی در عین حال این همکاری تا پایان تابستان همراه ما باشد تا از مصرف بیش از این میزان جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: پست ۲۳۰ کیلو ولت فنوج تا پایان تیرماه در مدار قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار شبستان،«علیرضا پرنده مطلق» اظهار داشت: مصرف برق در سیستان و بلوچستان به حد نهایی خودش رسیده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: ما می توانیم این حد مصرف هم استان های خودمان را تامین کنیم ولی در زمان پیک مصرف برق وسایل برقی در مدار قرار می گیرد و نرسانات را شبکه برق ایجاد می کند.

پرنده مطلق تصریح کرد: تنها راهکار برای عدم قطع برق همکاری و همراهی مردم سیستان و بلوچستان است.

نیروگاهیان

وی افزود: فنوچ، اسپکه، لاشار و مسکوتان به دلیل نقض فنی که ترانس انتقال در ۱۰ روز گذشته داشته مجبور شدیم شبکه انتقال را خارج و از شبکه فوق توزیع با سطح ولتاژ پایین تر برق مورد نیاز مشترکین را تامین کنیم که این نرسانات را به دنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان یادآور شد: شرکت برق به سرعت نسبت به تامین یک دستگاه ترانس با ظرفیت ۱۶۰ MVA و بامبلغ ۱۵ میلیارد تومان اقدام نمود و در حال حاضر ترانس به محل پست در حال حرکت است و امیدواریم هفته آینده این ترانس را در مدار قرار دهیم تا مشکل مشترکین این مناطق را برطرف کنیم.

پرنده مطلق تصریح کرد: برق مشترکی را قطع نکرده ایم بلکه در برخی از ساعت و زمان قطعی برق به دلیل افزایش بارگیری از شبکه است و در صورت عدم همکاری و کاهش مصرف و افزایش بیش از این میزان برق احتمال خاموشی در روزهای آتی را خواهیم داشت.

وی افزود: از روزی که به دلیل خروج ترانس در برق رسانی نرسان ایجاد شد، با معتمدین و ریش سفیدان مناطقی که دچار مشکل شده بودند صحبت کردیم که با ارشادات خودشان در صنعت برق به ما کمک کنند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان یادآور شد: به سادگی نوسانات برق قابل رفع است البته همکاری تمامی مشترکین قابل ستودنی است ولی در عین حال این همکاری تا پایان تابستان همراه ما باشد تا از مصرف بیش از این میزان جلوگیری شود.

پرنده مطلق تصریح کرد: کافی است کولرهای آبی را با دور کم استفاده کنیم و ترموستات کوکر گازی را بین ۲۴ تا ۲۶ سانتی گراد قرار داد.

وی افزود: استفاده از سایه بان و سرویس کولر های آبی تاثیر بسیاری در مصرف برق کولر دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان تاکید کرد: عدم استفاده از لوازم پرمصرف در ساعت پیک مصرف روی کیفیت برق تاثیر می گذارد.

پرنده مطلق ادامه داد: اگر این همکاری در ساعت پیک یعنی از ساعت ۱۲ تا ۱۶ صورت گیرد قطعا برقی با کیفیت بالا در اختیار مشترکین قرار می دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27771

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.