6

پست ۲۳۰ کیلوولت مدولار مورموری ایلام در مراحل پایانی نصب

  • کد خبر : 29765
  • 07 مرداد 1399 - 13:28
پست ۲۳۰ کیلوولت مدولار مورموری ایلام در مراحل پایانی نصب
"علی اسدی"، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، تأمین نیاز مشترکان جدید و رفع افت ولتاژ شبکه توزیع این بخش از استان ایلام را از جمله اهداف احداث این پروژه با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: پروژه احداث پست ۲۳۰٫۲۰ کیلوولت مورموری با ظرفیت ۱۵ مگاولت‌آمپر و نسبت تبدیل ۲۳۰ به ۲۰ کیلوولت در مراحل پایانی کار ساختمانی و نصب و راه‌اندازی است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی اسدی”، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، تأمین نیاز مشترکان جدید و رفع افت ولتاژ شبکه توزیع این بخش از استان ایلام را از جمله اهداف احداث این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب خاطرنشان ساخت: همزمان با اجرای این پروژه، اتصالات خطوط ۲۳۰ کیلوولت به طول ۵ کیلومتر به‌منظور برقراری اتصال پست مورموری با شبکه انتقال و فوق‌توزیع نیرو با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در مراحل پایانی نصب برج و تکمیل عملیات سیم‌کشی قرار دارد.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29765

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.