3

پس از ۷۲ ساعت هنوز برق ده‌ها شهر فیلیپین به علت طوفان قطع است

  • کد خبر : 12367
  • 07 دی 1398 - 8:27
پس از ۷۲ ساعت هنوز برق ده‌ها شهر فیلیپین به علت طوفان قطع است

طوفان سهمگین دریایی موسوم به طوفان «فانفون» با آثار ویرانگری فیلیپین را درنوردیده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شبکه تلویزیونی سی ان ان، باوجود گذشت هفتاد و دو ساعت از زمان شروع طوفان سهمگین در فیلیپین، هنوز برق ده‌ها شهر این کشور قطع است. […]

طوفان سهمگین دریایی موسوم به طوفان «فانفون» با آثار ویرانگری فیلیپین را درنوردیده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شبکه تلویزیونی سی ان ان، باوجود گذشت هفتاد و دو ساعت از زمان شروع طوفان سهمگین در فیلیپین، هنوز برق ده‌ها شهر این کشور قطع است.
طوفان سهمگین دریایی موسوم به طوفان فانفون با آثار ویرانگری فیلیپین را درنوردیده است. تاکنون این طوفان سبب کشته شدن دستکم بیست و هشت نفر شده است. دوازده نفر نیز براثر طوفان ناپدید شده اند. این طوفان از سه شنبه شب به فیلیپین رسیده و سبب تخریب خانه‌ها و مراکز تجاری و مغازه‌های مردم شده است. با گذشت چندین ساعت از شروع طوفان، هنوز برق ده‌ها شهر در فیلیپین قطع است.

این طوفان با سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت، برخی از جزایر بسیار فقیر مجمع الجزایر فیلیپین را درنوردید. این طوفان حالا به دریای چین جنوبی رسیده و از شدت آن کاسته شده است. این طوفان روز یکشنبه به مناطق شمالی ویتنام می‌رسد.
وزش این طوفان در فیلیپین به لغو ده‌ها پرواز منجر شد. خسارت‌های این طوفان صد‌ها میلیون پزو (واحد پول فیلیپین) براورده شده است که معادل ده‌ها میلیون دلار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12367

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.