1

پل‌های غیرمجاز بر پهنه تالاب انزلی تخریب شد

  • کد خبر : 54826
  • 29 تیر 1400 - 14:38
پل‌های غیرمجاز بر پهنه تالاب انزلی تخریب شد
"بهرام بهرام پور" با اعلام این خبر، اظهار داشت: بر اساس پایش‌های صورت گرفته توسط گروه گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای گیلان، مشاهده شد که افرادی حقیقی در محدوده روستای کوچک محله انزلی، به صورت غیرقانونی با احداث پل‌های غیرمجاز برای دسترسی به پهنه تالاب انزلی و تصرف اراضی بستر تالاب اقدام کرده بودند.

مدیر منابع آب شهرستان‌های رضوانشهر، ماسال و بندر انزلی شرکت آب منطقه‌ای گیلان گفت: در راستای صیانت از منابع آبی، پل‌های غیرمجاز بر پهنه تالاب انزلی با دستور قضایی تخریب شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، “بهرام بهرام پور” با اعلام این خبر، اظهار داشت: بر اساس پایش‌های صورت گرفته توسط گروه گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای گیلان، مشاهده شد که افرادی حقیقی در محدوده روستای کوچک محله انزلی، به صورت غیرقانونی با احداث پل‌های غیرمجاز برای دسترسی به پهنه تالاب انزلی و تصرف اراضی بستر تالاب اقدام کرده بودند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی (حریم کانال‌ها، بستر رودخانه‌ها، آب بندان‌ها و بستر تالاب‌ها) با گزارش این امور و پیگیری و دستور مقام قضایی شهرستان بندر انزلی، دو پل غیرمجاز و همچنین دو بند بتنی غیرمجاز با همکاری و حضور عوامل انتظامی با استفاده از یک دستگاه بیل مکانیکی تخریب شد.

 

 

نیروگاهیان

 

مدیر منابع آب شهرستان‌های رضوانشهر، ماسال و بندر انزلی ادامه داد: پل‌های غیرمجاز برای دسترسی متصرفان و بندهای خاکی نیز جهت انحراف آب به اراضی مورد تصرف ساخته شده بودند که با تخریب آنها راه‌های دسترسی و استفاده غیر مجاز از پهنه تالاب انزلی در محدوده یاد شده مسدود شد.

بهرام پور گفت: شناسایی کامل و معرفی متصرفان برای آزادسازی اراضی تالاب انزلی در روستای کوچک محله در درست اقدام و  پس از تکمیل پرونده  این تخلفات ، به دستگاه قضایی شهرستان ارجاع خواهد شد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=54826
  • نویسنده : مهدی لطفی چهارده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.