5

پنج طرح تقویت برق در بخش لوندویل آستارا اجرا می‌شود

  • کد خبر : 28800
  • 23 تیر 1399 - 13:14
پنج طرح تقویت برق در بخش لوندویل آستارا اجرا می‌شود
تامین برق تک مشترکان روستایی با ۸۵۰ میلیون ریال، رفع ضعف برق با ۲ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال، افزایش قدرت ترانس با هزار میلیون ریال، تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار با چهار هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و احداث شبکه فشار متوسط و نصب ترانس با ۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار در دست اجراست و اعتبار برخی از طرح ها نیز پیگیری می شود.

بخشدار لوندویل آستارا از در حال اجرا بودن پنج طرح توسعه و تقویت برق در روستاهای این بخش، با ۱۱ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا،توحید کرم زاده روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات برق روستاهای لوندویل در بخشداری این بخش اظهار کرد: تامین برق تک مشترکان روستایی با ۸۵۰ میلیون ریال، رفع ضعف برق با ۲ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال، افزایش قدرت ترانس با هزار میلیون ریال، تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار با چهار هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و احداث شبکه فشار متوسط و نصب ترانس با ۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار در دست اجراست و اعتبار برخی از طرح ها نیز پیگیری می شود.
وی افزود: ۱۷ روستا دارای برق و روستای میه کومه فاقد برق است و اقدامات و پیگیری های اولیه برای برقرسانی به این روستا در حال انجام است و با توجه به مصرف قابل ملاحظه برق در لوندویل، به صرفه جویی مشترکان در ساعات اوج مصرف نیاز است.

نیروگاهیان

بخشدار لوندویل ادامه داد: این بخش ۱۲ هزار مشترک برق دارد و اداره برق شهرستان به تامین روشنایی معابر شهر، جابجایی تیر برق برخی معابر روستایی، تقویت ولتاژ و اصلاح و تعویض شبکه معابر روستایی اقدام کند.

وی همچنین با اشاره به عبور کابل برق فشار قوی از محوطه منازل مسکونی برخی روستائیان، رسیدگی اداره برق برای جابجایی و اصلاح آن را خواستار شد.
رئیس اداره برق آستارا نیز در این جلسه همکاری دهیاران در زمینه شاخه زنی درختان زیر کابل های برق و پرداخت بموقع بهای برق از سوی مشترکان را برای خدمات رسانی بهتر خواستار شد.
فرزین بهامین از مشترکان لوندویل خواست، با رعایت صرفه جویی و الگوی مصرف صحیح، اداره برق را در تامین انرژی و استمرار خدمات یاری کنند.

لوندویل آستارا با ۱۴۸ کیلومتر مربع مساحت و ۲۲ هزار نفر جمعیت در امتداد محور مواصلاتی آستارا به تالش قرار دارد و از سال ۱۳۸۰ به عنوان بخش معرفی شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و با ۲ بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28800

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.