5

پنج میلیارد و ۸۷۰ میلیون مترمکعب مصرف سوخت امسال نیروگاه های اصفهان

  • کد خبر : 15605
  • 03 بهمن 1398 - 12:14
پنج میلیارد و ۸۷۰ میلیون مترمکعب مصرف سوخت امسال نیروگاه های اصفهان

میزان سوخت مصرفی ۱۰ ماهه امسال پنج نیروگاه استان اصفهان به پنج میلیارد و ۸۷۰ میلیون مترمکعب رسید.   بیشتر بخوانید تولید برق در نیروگاه اصفهان ۲۵ درصد افزایش یافته است نیروگاه اصفهان، فقط گاز طبیعی مصرف می کند تولید بیش ازدو میلیارد و۱۲۷ میلیون کیلووات برق در نیروگاه اصفهان   نیروگاهیان به گزارش پایگاه […]

میزان سوخت مصرفی ۱۰ ماهه امسال پنج نیروگاه استان اصفهان به پنج میلیارد و ۸۷۰ میلیون مترمکعب رسید.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صداو سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، مصرف گاز نیروگاه‌های این استان را در مدت مشابه پارسال ۶ میلیارد و ۳۰۸ میلیون مترمکعب بیان کرد و گفت: با توجه به افزایش روند مصرف امسال ، این مقدار تا پایان سال به هفت میلیارد و ۱۲۵ میلیون مترمکعب خواهد رسید.شسقشب

سید مصطفی علوی، میانگین مصرف روزانه صنایع عمده و فوق عمده استان اصفهان را ۴۲ میلیون مترمکعب برشمرد و افزود: میانگین مصرف روزانه گاز در صنایع سیمان برابر یک میلیون و ۷۹۹ هزار مترمکعب، صنایع فولاد ۱۱میلیون و ۶۸۲ هزارمترمکعب و نیروگاه ها برابر ۱۶میلیون و ۸۵۰هزار مترمکعب است.

وی اضافه کرد: استفاده همه نیروگاه های استان اصفهان از گاز طبیعی باعث کاهش آلودگی هوا می شودو امیدواریم مصرف گاز در نیروگاه ها بدون اعمال محدودیت مصرف، تا پایان سال استمرار داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: سهم گاز در سبد انرژی استان اصفهان رو به افزایش است به طوری که هم اکنون ۷۰ درصد سبد انرژی به گاز اختصاص دارد.

اصفهان با بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی کوچک و بزرگ صنعتی ترین استان است و بیشترین شهرک‌های صنعتی کشور رادارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15605

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.