5

پژوهشگاه نیرو و ساتکاب توافق‌نامه همکاری امضا کردند

  • کد خبر : 34285
  • 03 آبان 1399 - 12:31
پژوهشگاه نیرو و ساتکاب توافق‌نامه همکاری امضا کردند
این توافق‌نامه با هدف تحقق برنامه‌های راهبردی وزارت نیرو در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری میان محمدصادق قاضی‌زاده، رئیس پژوهشگاه نیرو و محمد ولی علاءالدینی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ساتکاب مبادله شد.

پژوهشگاه نیرو و ساتکاب با هدف حمایت از تجاری‌سازی نتایج تحقیقات در صنعت برق، توافق‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزرات نیرو (پاون)، این توافق‌نامه با هدف تحقق برنامه‌های راهبردی وزارت نیرو در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری میان محمدصادق قاضی‌زاده، رئیس پژوهشگاه نیرو و محمد ولی علاءالدینی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ساتکاب مبادله شد.
توسعه زیست بوم نوآوری و حمایت از تجاری سازی نتایج تحقیقات در صنعت برق و کاربردی کردن نتایج تحقیقات در صنعت برق و انرژی از طریق تجمیع تقاضای بازارسازی این محصولات، تامین منابع مالی و پشتیبانی از ریسک تجاری سازی طرح‌های فناورانه، فراهم کردن زیرساخت مورد نیاز توسعه زیست بوم نوآوری، تسهیل فعالیت‌های بخش خصوصی به منظور رفع نیازهای صنعت برق و انرژی و تقویت زنجیره تامین داخلی فناوری‌ها از مفاد اصلی این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=34285

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.