0
وزیر نیرو در بازدید از پست برق فیروزکوه مطرح کرد:

پیش‌بینی پروژه‌های مهم آبی و برقی برای شرق استان تهران/ پست برق صنعتی فیروزکوه به شبکه برق کشور متصل می‌شود

  • کد خبر : 81470
  • 25 تیر 1401 - 17:35
پیش‌بینی پروژه‌های مهم آبی و برقی برای شرق استان تهران/ پست برق صنعتی فیروزکوه به شبکه برق کشور متصل می‌شود
به گفته محرابیان، این پست به مرحله نصب رسیده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به شبکه برق کشور متصل شود.

وزیر نیرو با اشاره به پیش‌بینی پروژه‌های مهم آبی و برقی برای شرق استان تهران در راستای تکمیل زیرساخت‌های منطقه، از اتصال پست برق صنعتی فیروزکوه به شبکه برق در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی اکبر محرابیان” در حاشیه سفر به استان تهران، ضمن بازدید از پست برق فیروزکوه، هدف از این سفر را بررسی پیشرفت پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: در اثنای این سفر از پست برق صنعتی فیروزکوه بازدید کردیم که یکی از مراکز مهم برای تامین برق صنعت شرق این استان است.

به گفته محرابیان، این پست به مرحله نصب رسیده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به شبکه برق کشور متصل شود.

وی با بیان اینکه برای منطقه شرق استان تهران پروژه‌های آبی و برقی مهمی پیش‌بینی شده است، ادامه داد: این پروژه‌ها می‌تواند تاثیر زیادی روی منطقه داشته باشد که در آینده جزئیات آن به استحضار مردم خواهد رسید.

 

 

نیروگاهیان

محرابیان، شهرستان فیروزکوه را در سال‌های اخیر دارای رشد مناسب دانست و خاطرنشان کرد: کارخانجات سیمان و سرمایه‌گذاری‌های متفاوت از جمله ظرفیت‌های مهم این شهرستان است که فیروزکوه را با داشتن زیرساخت‌های مناسب از بقیه متمایز کرده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بدو ورود دولت سیزدهم برای جلوگیری از محدودیت برق در تمامی بخش‌های مصرف گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و مناسبی که صورت گرفت، سعی شد بتوانیم از تابستان با کمترین مشکل عبور کنیم.

وزیر نیرو به اجرای برنامه‌ریزی‌های متفاوت از توسعه بخش نیروگاهی تا انجام برنامه‌های مدیریت مصرف اشاره کرد و گفت: با همکاری مردم، صنایع و غیره تاکنون توانستیم تابستانی بدون محدودیت را سپری کنیم.

محرابیان در ادامه با تاکید بر استمرار صرفه‌جویی در کشور، همراهی مردم را مهم‌ترین راه برای عبور موفق از تابستان امسال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بخش عمده عملیات اجرایی سد نمرود در این منطقه در حال اجرا است، ادامه داد: با بازدید از این منطقه طی ماه‌های گذشته، مشکلات تملک و غیره مطرح‌ و تصمیمات مناسبی در این زمینه اتخاذ شده که امیدواریم بتوانیم در آینده نه چندان دور از این سد بهره‌برداری لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=81470
  • نویسنده : امیر رضا آزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.