3
عضو هیئت امنای مجمع خیران آبرسان آب شرب کشور مطرح کرد:

پیشتازی وزارت نیرو در جلب مشارکت‌های مردمی برای آبرسانی به مناطق روستایی/ چشم‌انداز روشن مجمع خیران آبرسان

  • کد خبر : 94037
  • 15 دی 1401 - 2:44
پیشتازی وزارت نیرو در جلب مشارکت‌های مردمی برای آبرسانی به مناطق روستایی/ چشم‌انداز روشن مجمع خیران آبرسان
"سیدجلیل بشارتی" با اشاره به توفیق‌های حاصل شده در اجرای طرح جهاد آبرسانی، گفت: تشکیل مجمع خیران آبرسان از جمله مواردی است که در این طرح مدنظر قرار گرفته و می‌توان آینده روشنی را برای آن ترسیم کرد.

عضو هیئت امنای مجمع خیران آبرسان آب شرب کشور با اشاره به تاثیر مثبت مشارکت‌های مردمی برای پیشبرد طرح آبرسانی به مناطق محروم و روستایی کشور گفت: تشکیل مجمع خیران آبرسان از جمله اقدامات طرح جهاد آبرسانی است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، سیدجلیل بشارتی” با اشاره به توفیق‌های حاصل شده در اجرای طرح جهاد آبرسانی، گفت: تشکیل مجمع خیران آبرسان از جمله مواردی است که در این طرح مدنظر قرار گرفته و می‌توان آینده روشنی را برای آن ترسیم کرد.

عضو حقیقی شورای عالی جهاد سازندگی امور عشایر و توسعه روستایی در این باره افزود: پیش از این تعدادی از خیران با اهتمام جهادی در مسیر آبرسانی گام‌های موثری برداشته بودند، در این باره می‌توان به اقدامات خیرانه صورت گرفته از سوی “حاج اکبر ابراهیمی” اشاره کرد.

بشارتی تداوم فرآیند آبرسانی با بهره‌مندی از توان و ظرفیت خیران از سوی وزارت نیرو را ستودنی دانست و اظهار کرد: بر این اساس فرآیند آبرسانی به واسطه بهره‌مندی از توان خیران با ایجاد تشکیلات رسمی و با تعیین هیئت امنا و هیئت مدیره در قالب مجمع خیران آبرسان در این وزارتخانه توسعه و گسترش یافت.

وی با اشاره به پشتیبانی وزارت نیرو از راه‌اندازی این مجمع در تهران و توسعه آن در سایر استان‌های کشور، تصریح کرد: در این زمینه به واسطه تعامل و همکاری دولت و ملت می‌توان امیدوار بود که نتایج بسیار خوبی حاصل شود.

 

نیروگاهیان

عضو هیئت امنای مجمع خیران آبرسان آب شرب کشور با اشاره به تاثیر مثبت مشارکت‌های مردمی برای پیشبرد طرح آبرسانی به مناطق محروم و روستایی کشور، تاکید کرد: بر همین اساس با همکاری دلسوزانه مردم و اهتمام دولت، شاهد آغاز و پیشبرد اقدامات خوبی برای رفع تنش آبی در کشور هستیم.

بشارتی خاطرنشان کرد: در این باره می‌توان به انجام اقداماتی برای تامین آب استان‌های همدان، خوزستان و غیره اشاره کرد، ایجاد زیرساخت‌ها و عملیاتی کردن طرح‌های اضطراری آبرسانی از جمله تامین تانکرهای آب به مردم روحیه و انگیزه مشارکت می‌دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=94037
  • نویسنده : معصومه قلباربند
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.