2

پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی طرح آبرسانی به شهرهای بندرترکمن و گمیشان

  • کد خبر : 58564
  • 20 شهریور 1400 - 17:34
پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی طرح آبرسانی به شهرهای بندرترکمن و گمیشان
"سیدمحسن حسینی" گفت: انجام این طرح که تا پایان برنامه سوم توسعه در قالب طرح آبرسانی به شهرهای گرگان و آق قلا، بندرترکمن، گمیشان و گنبد در دست مطالعه و اجرا بود، از ابتدای برنامه چهارم توسعه به صورت مستقل و از سال 84 به عنوان آبرسانی به شهر بندرترکمن و گمیشان در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان با اشاره به پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی طرح آبرسانی به شهرهای بندرترکمن و گمیشان گفت: این طرح از جمله ۶ طرح آبرسانی است که شرکت آب منطقه‌ای استان درحال انجام آن است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “سیدمحسن حسینی” گفت: انجام این طرح که تا پایان برنامه سوم توسعه در قالب طرح آبرسانی به شهرهای گرگان و آق قلا، بندرترکمن، گمیشان و گنبد در دست مطالعه و اجرا بود، از ابتدای برنامه چهارم توسعه به صورت مستقل و از سال ۸۴ به عنوان آبرسانی به شهر بندرترکمن و گمیشان در حال اجرا است.
حسینی اظهار کرد: هدف این طرح، تامین آب شرب شهرهای بندرترکمن، گمیشان برای افق سال ۱۴۱۳ برای جمعیتی بالغ بر ۱۸۰ هزار نفر است.

 

نیروگاهیان

وی با اشاره به سیمای طرح اظهار کرد: سیمای طرح شامل حفر و تجهیز  تعدادی چاه، احداث ۴۰ هزار متر مکعب مخزن جمع آوری و ذخیره و ۷۷ کیلومتر خطوط جمع آوری و انتقال است که اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان افزود: همچنین تاکنون ۲۷ هزار متر مکعب مخزن، ۷۶ کیلومتر خطوط جمع آوری و انتقال، اجرا و تحویل شده است و در حال حاضر تکمیل ۷ هزار متر مکعب مخزن و شروع عملیات اجرایی یک مخزن ۵ هزار متر مکعبی دیگر همراه با تجهیز، برق‌رسانی و سایر جزئیات نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=58564
  • نویسنده : زهرا خورشیدکلائی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.