3

پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب اهواز به ۶۰ درصد رسید

  • کد خبر : 113173
  • 20 شهریور 1402 - 21:40
پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب اهواز به ۶۰ درصد رسید
"محمدرضا کرمی‌نژاد" با اشاره به اینکه قبل از دولت سیزدهم تنها 30 درصد فاضلاب شهر اهواز تکمیل شده بود، اظهار کرد: در دو سال اخیر و با توجه ویژه دولت سیزدهم 30 درصد دیگر از پروژه فاضلاب شهر اهواز اجرایی شده و پیشرفت این طرح به حدود 60 درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب اهواز به حدود ۶۰ درصد رسیده است، گفت: در تلاش هستیم به زودی و در کمترین زمان ممکن پیشرفت فیزیکی این طرح را به بالای ۷۵ درصد برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمدرضا کرمی‌نژاد” با اشاره به اینکه قبل از دولت سیزدهم تنها ۳۰ درصد فاضلاب شهر اهواز تکمیل شده بود، اظهار کرد: در دو سال اخیر و با توجه ویژه دولت سیزدهم ۳۰ درصد دیگر از پروژه فاضلاب شهر اهواز اجرایی شده و پیشرفت این طرح به حدود ۶۰ درصد رسیده است.

وی افزود: در تلاش هستیم به زودی و در کمترین زمان ممکن ۱۵ درصد دیگر از پروژه فاضلاب اهواز را تکمیل کنیم و پیشرفت فیزیکی این طرح را به بالای ۷۵ درصد برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: هیچ طرح عمرانی در حوزه فاضلاب اهواز تعطیل نشده است و تلاش شرکت آبفا خوزستان و عزم دولت سیزدهم تکمیل و بهره‌برداری از فاضلاب اهواز در کوتاه ترین زمان ممکن است.

 

 

نیروگاهیان

کرمی‌نژاد عنوان کرد: از تمام ظرفیت‌های اعتباری و مالی ممکن برای تسریع در روند اجرایی این طرح استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن طرح را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی بیان کرد: طرح بزرگ فاضلاب اهواز شاخص‌ترین خدمت عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان است و در این زمینه در تلاش هستیم تا با تلاش همه بخش‌ها بتوانیم این طرح را به بهترین شکل اجرایی و تکمیل کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=113173
  • نویسنده : راشین نجارپور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.