4

پیش بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا از نفت ۳۳ دلاری در ۲۰۲۰

  • کد خبر : 21210
  • 20 فروردین 1399 - 19:13
پیش بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا از نفت ۳۳ دلاری در ۲۰۲۰

پیش بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا از نفت ۳۳ دلاری در ۲۰۲۰ اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی خود از قیمت نفت خام برنت و نفت خام وست تگزاس اینترمدیت را در سال جاری میلادی پایین آورد و اعلام کرد انتظار دارد تولید نفت خام آمریکا هم کاهش یابد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به […]

پیش بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا از نفت ۳۳ دلاری در ۲۰۲۰
اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی خود از قیمت نفت خام برنت و نفت خام وست تگزاس اینترمدیت را در سال جاری میلادی پایین آورد و اعلام کرد انتظار دارد تولید نفت خام آمریکا هم کاهش یابد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری تسنیم ، اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی خود از قیمت نفت خام برنت و نفت خام وست تگزاس اینترمدیت را در سال جاری میلادی پایین آورد و اعلام کرد انتظار دارد تولید نفت خام آمریکا هم کاهش یابد.

در گزارش این اداره از دورنمای کوتاه مدت انرژی که در روز سه شنبه منتشر شد پیش بینی می شود قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت در ۲۰۲۰ برابر با ۲۹٫۳۴ دلار در هر بشکه باشد که ۲۳ درصد نسبت به پیش بینی ماه مارس پایین تر است. این اداره همچنین پیش بینی قیمت نفت خام برنت را ۲۴ درصد پایین آورد و ۳۳٫۰۴ دلار در هر بشکه اعلام است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا انتظار دارد تولید نفت خام این کشور در سال جاری میلادی ۱۱٫۷۶ میلیون بشکه در روز باشد که ۹٫۵ درصد نسبت به پیش‌بینی قبلی پایین تر است. این اداره تولید نفت خام آمریکا را در ۲۰۲۱ حدود ۱۳ درصد پایین‌تر و ۱۱٫۰۳ میلیون بشکه در روز پیش بینی می کند..
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21210

مطالب پیشنهادی

22خرداد
رشد تقاضا برای نفت خام در سال ۲۰۲۵
کارشناس حوزه انرژی در گفت‌وگو با ایراسین اظهار کرد:

رشد تقاضا برای نفت خام در سال ۲۰۲۵

13اردیبهشت
از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.