4
مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل مطرح کرد:

پیگیری اسناد توافق شده چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و تاجیکستان

  • کد خبر : 66798
  • 02 دی 1400 - 14:14
پیگیری اسناد توافق شده چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و تاجیکستان
"محمدعلی فرحناکیان" با اشاره به جلسه پیگیری چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و تاجیکستان اظهار کرد: در جلسات امروز، موضوعات توافق شده در سند چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک طرح و بررسی و آخرین اقدامات صورت گرفته توسط هر دو طرف گزارش شد.

مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل با اشاره به برگزاری دو جلسه مجازی، از پیگیری اسناد توافق شده چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و تاجیکستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمدعلی فرحناکیان” با اشاره به جلسه پیگیری چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و تاجیکستان اظهار کرد: در جلسات امروز، موضوعات توافق شده در سند چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک طرح و بررسی و آخرین اقدامات صورت گرفته توسط هر دو طرف گزارش شد.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو به‌عنوان دستگاه متولی کمیسیون مشترک ایران و تاجیکستان است، اضافه کرد: نخستین جلسات کمیته پیگیری چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و تاجیکستان چهارشنبه اول دی‌ماه در دو جلسه متوالی صبح و بعدازظهر با حضور نمایندگان نهادهای دولتی مرتبط، به‌صورت مجازی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان حاضر، در خصوص موضوعات مختلفی همچون تجارت و بازرگانی، صنعت، امور بانکی و مطالبات، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، همکاری‌های فرهنگی، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان و همکاری‌های حقوقی به بحث و تبادل نظر و پرداختند.

 

 

نیروگاهیان

مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل خاطرنشان کرد: در جلسه بعدازظهر نمایندگان وزارتخانه‌های متبوع پیرامون موضوعات مهم دیگر سند کمیسیون مشترک از جمله مسائل و مشکلات گمرکی دو کشور، همکاری در بخش‌های حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر، همکاری‌های بین استانی، همکاری‌های انتظامی، کشاورزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نفت و گاز، برق و انرژی، آب و فاضلاب، و محیط زیست به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی در پایان گفت: صورتجلسه موارد مطروحه همزمان در جلسه تهیه و به رویت و تایید دو طرف رسید و مقرر شد از مبادی دیپلماتیک در اختیار طرف تاجیکی برای پیگیری و عملیاتی کردن قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=66798
  • نویسنده : امیررضا آزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.