8

پیگیری مطالبات و مشکلات برقی مردم هرمزگان از حائری

  • کد خبر : 42487
  • 18 بهمن 1399 - 11:45
پیگیری مطالبات و مشکلات برقی مردم هرمزگان از حائری
احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی درخصوص پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردم و رفع مشکلات مرتبط با حوزه برق و انرژی مسائل مهمی را مطرح و پیگیری کرد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی درخصوص پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردم و رفع مشکلات مرتبط با حوزه برق و انرژی مسائل مهمی را مطرح و پیگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی درخصوص پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردم و رفع مشکلات مرتبط با حوزه برق و انرژی مسائل مهمی را مطرح و پیگیری کرد.

تسریع در شروع بکار نیروگاه ۱۲۰۰ مگاواتی برق سیریک، واگذاری مدیریت نیروگاه جدیدالتاسیس هنگام به نیرو‌های استان و استفاده از نیرو‌های بومی در بخش‌های مختلف کارشناسی، کارگری و خدماتی و تامین اعتبار جهت تعمیر و بازسازی نیروگاه بخار بندرعباس از جمله این پیگیری‌ها بود.

 

نیروگاهیان

احمد مرادی خواستار تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و تصویب چارت سازمانی نیروگاه ایسین و تبدیل وضعیت کارکنان خانواده ایثارگران و پرداخت مطالبات پیمانکاران برق شد.

رفع نواسات برق در روستاها، همکاری شرکت توزیع برق با شورا‌ها و دهیاران جهت روشنایی معابر و رفع حریم در طرح‌های هادی و تسریع در واگذاری انشعابات برق به متقاضیان از جمله دیگر موارد مهم مورد بیان و تأکید احمد مرادی در این نشست بود.

در این جلسه بنا به درخواست  مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان و مدیرعامل نیروگاه بخار بندرعباس نیز حضور داشتند.

این جلسه در محل وزارت نیرو تشکیل و مقرر شد جلسه بعدی همراه با بازدید مدیران در بندرعباس برگزار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=42487
  • ارسال توسط :
  • منبع : برق نیوز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.