6

چند انتصاب جدید در توزیع برق خراسان شمالی

  • کد خبر : 13438
  • 16 دی 1398 - 12:15
چند انتصاب جدید در توزیع برق خراسان شمالی

مدیرعامل توزیع برق خراسان شمالی در احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ، مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع برق استان منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش برق نیوز، به موجب حکمی از سوی مدیرعامل این شرکت، سرپرست معاونت بهره […]

مدیرعامل توزیع برق خراسان شمالی در احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ، مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع برق استان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش برق نیوز، به موجب حکمی از سوی مدیرعامل این شرکت، سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ جدید شرکت توزیع برق استان معرفی و منصوب شد.

“علیرضا صبوری” طی حکمی، “مسلم زمانی” با به عنوان سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان منصوب کرد.

در این حکم، نظارت بر ایجاد و توسعه قدرت مانور، کاهش خاموشی و توسعه فیدرها، نظارت و کنترل بر خاموشی‌های مهم شبکه‌های توزیع و فوق توزیع برق، نظارت و اطمینان از بهره برداری مطلوب و مطمئن از خطوط، پست‌ها و تجهیزات شبکه‌های برق، نظارت بر تهیه و اجرای پروژه‌های اتوماسیون و نظارت بر اجرای دستورالعمل‌ها و ارتقای تاب آوری شبکه و کسب آمادگی مقابله با بحران و پدافند غیرعامل، از جمله شرح وظایف این مقام مسئول عنوان شده است.

مقام ارشد شرکت توزیع برق استان همچنین در احکام جداگانه ای، “محمد دره کی” را به سمت مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و “علیرضا حسینی” را به سمت مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع برق استان منصوب کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13438

ثبت دیدگاه

  1. سلام.درکمال تاسف درگذشت مهندس مسلم زمانی معاونت بهره برداری شرکت توزیع برق خراسان شمالی را به اطلاع دوستان وآشنایان میرساند .

  2. خدا رحمتشون کنه. مرد شریفی بود. اعصابم خورد شد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.