3

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق در مشهد برگزار شد

  • کد خبر : 7718
  • 07 مهر 1398 - 16:42
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق در مشهد برگزار شد

همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ، تجهیزات و صنایع وابسته، نخستین نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در مشهد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، “مصطفی رجبی مشهدی”، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر گفت: در این دوره از برگزاری نمایشگاه، شرکت‌های دانش‌بنیان کار خود را […]

همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ، تجهیزات و صنایع وابسته، نخستین نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در مشهد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، “مصطفی رجبی مشهدی”، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر گفت: در این دوره از برگزاری نمایشگاه، شرکت‌های دانش‌بنیان کار خود را به نحو مطلوبی ارائه کردند، تنوع محصولات به اندازه کافی وجود داشته و برنامه‌های جدی برای طرح موضوعات صنعت برق ارائه شد.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه نیرو‌های جوان حاضر در شرکت‌های دانش‌بنیان کار خود را با استفاده از توان داخل به خوبی عرضه کرده که مجموعه این اقدامات منجر به تحولی در صنعت برق خواهد شد، ادامه داد: یکی از ابتکارات در برگزاری این دوره از نمایشگاه، بررسی موضوعات و مشکلات صنعت برق است که شرکت‌های دانش‌بنیان ایده‌های خود را در راستای مرتفع شدن مسائل این صنعت ارائه می‌کنند.
رجبی‌مشهدی با تاکید بر حمایت کامل صنعت برق از شرکت‌های فعال در زمینه رفع نیازهای این صنعت ابراز امیدواری کرد با برگزاری این نمایشگاه بتوان نیازهای داخل کشور را برطرف ساخت.

شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنعت برق حمایت می‌شوند

“رضا ریاحی”، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان گفت: آنچه در نمایشگاه صنعت برق مشهد آغاز شده، تلاشی برای گردآوری توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان است تا متخصصان ما مشکلات خود را مطرح و از آن سو، شرکت‌های دانش‌بنیان راه حل پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه برق در سطح خوبی برگزار شده و شرکت‌های زیادی در آن حضور دارند، ادامه داد: رویکرد این نمایشگاه در جهت تولید داخلی و اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی بوده که نشان‌دهنده حرکت شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت تمرکز بر ساخت داخل است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان در خصوص نیازهای اصلی صنعت برق گفت: بیشترین نیازهای ما در زمینه ساخت تجهیزات در حوزه توزیع، انتقال و تولید است و حمایت ما از شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب تعریف پروژه‌های تحقیقاتی برای آن با هماهنگی پارک علم و فناوری خواهد بود.
به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ، پنل‌های تخصصی برای ارائه نیازهای صنعت برق به شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود.
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، تجهیزات و صنایع وابسته که از سوم مهر ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شده بود، روز گذشته به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7718

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.