6
به‌منظور جبران کمبود آب؛

چهار حلقه چاه جدید آب در کرمان حفر شد

  • کد خبر : 38224
  • 23 آذر 1399 - 18:47
چهار حلقه چاه جدید آب در کرمان حفر شد
حمید صمدانی: در ماه‌های آینده مراحل تجهیز این چاه‌ها انجام می‌شود و به‌زودی قابل بهره‌برداری خواهند بود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان گفت: چهار حلقه چاه جدید به منظور جبران کمبود آب در شهر کرمان حفر شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حمید صمدانی” با اشاره به اینکه این چاه‌ها در دشت شهید سلیمانی حفر شده است، اظهار داشت: بخش قابل توجهی از آب مورد نیاز شهر کرمان از چاه‌ها تأمین می‌شود که کاهش بارندگی‌ها و خشکسالی‌های اخیر منجر به افت سطح آب این چاه‌ها و در نهایت کاهش آبدهی شده است.

وی افزود: در ماه‌های آینده مراحل تجهیز این چاه‌ها انجام می‌شود و به‌زودی قابل بهره‌برداری خواهند بود.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان هزینه حفر این چاه‌ها را بیش از ۱۸ میلیارد ریال ذکر و خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این چاه‌ها حدود ۱۰۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت منابع تولید آب شهر کرمان افزوده می‌شود.
وی یادآور شد: موضوع حفر این چاه‌ها از اردیبهشت امسال پیگیری شد و برای اخذ مجوز آن چندین جلسه با موضوع تأمین اضطراری آب شهر کرمان در محل استانداری تشکیل شد.
صمدانی همچنین از پیگیری برای دریافت مجوز حفر چهار چاه دیگر خبر داد و گفت: با حفر این چاه‌ها بخشی از کمبود آب شهر کرمان جبران می‌شود، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند همراهی مردم در بحث مدیریت مصرف هستیم.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در راستای مقابله با مشکل کم آبی در شهر کرمان انجام شده، همکاری مردم در رفع مشکلات ناشی از کم آبی را با اهمیت دانست.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=38224
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.