5

چهار طرح بزرگ آب و برق مازندران فردا افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 17671
  • 23 بهمن 1398 - 12:04
چهار طرح بزرگ آب و برق مازندران فردا افتتاح می‌شود

چهار طرح بزرگ آب و برق مازندران فردا افتتاح می‌شود.   بیشتر بخوانید برنامه ریزی برای راه اندازی ۳ نیروگاه برق آبی در مازندران ۷۰ نیروگاه برق‌آبی در مازندران با مشارکت بخش خصوصی ایجاد می‌شود بهره‌برداری و سرریز همزمان ۳ واحد نیروگاه برق‌آبی سد شهید رجایی در مازندران نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به […]

چهار طرح بزرگ آب و برق مازندران فردا افتتاح می‌شود.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش شرکت آب منطقه ای مازندران ، رضا اردکانیان قرار بود در ایام دهه فجر به مازندران سفر کند که به دلایلی از جمله شرایط نامناسب آب و هوایی ، سفرش لغو شده بود.

طبق برنامه شرکت آب منطقه ای مازندران ، وزیر نیرو قرار است در بدو ورودش به ساری طرح آبرسانی این شهر واقع در تصفیه خانه آب آشامیدنی را افتتاح کند.

اردکانیان سپس پروژه های برق مازندران را با حضور در پست ۴۰۰ کیلوولت مرکزی استان در محل روستای پاشاکلا واقع در جاده ساری – قائمشهر به بهره برداری می رساند و پس از آن هم به روستای ریکنده می رود تا افتتاح متمرکز آبرسانی به ۵۶ روستا و شهر سرخرود را انجام دهد.

افتتاح دو سد لاستیکی واقع در امیرکلا شهرستان بابلسر در روستای پازوار و کلنگ زنی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی محمودآباد هم از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر نیرو به مازندران است.

ارضا اردکانیان چهار فروردین ماه سال جاری پس از سیل با هدف بازدید از مناطق سیل زده به مازندران سفر کرد و پیش از این نیر مرداد ماه سال قبل چندین طرح استان با حضور ایشان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17671

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.